'Dark mode'

Ik vind t VEEL… man man. Koop ik 3 stuks voor .
Doe gemiddeld 1.5 a 2jaar met een telefoon dus tel uit mijn winst.

Sorry, off topic… moest gewoon ff.

1 like

Mac OS 10.15.6 - Firefox
Werkt erg fijn! Als ik bugs tegenkom, of ik specifieke dingen moet testen @DHSupport let me know :+1:

Ik vind het ook te veel geld, maar tegenwoordig kan je helaas niet meer zonder… Ik probeer de aanschaf van een telefoon/tablet/laptop/enz. wel zo lang mogelijk uit te stellen. Met mijn vorige iPhone heb ik vier jaar gedaan en mijn huidige Macbook komt uit 2017, dus daar hoop ik ook nog wel een aantal jaar mee te doen.

1 like

Dan kan en mag het ook.
Ik zelf kan er mijn geld niet aan kwijt.
Mijn telefoon kost €139.- wat ik al veel vond.
Tablet en/pf laptop heb ik niet.
Goedkope pc om evt facturen thuis op te kunnen maken is ergens op zolder wel aanwezig.

We dwalen af, straks krijgen we straf.

1 like

Kan je 2 headerlogo’s instellen of moet het per se 1 header zijn?

Ik moest ff zoeken maar het ziet er al leuk uit zo op mijn ietwat gemodificeerde S7 en Chrome.

Ik vind de dark mode ook leuk, maar ik volg een paar topics, en als ik dan rechtsboven op mijn avatar tik, dan krijg je daar te zien in welk van die gevolgde topics nieuwe berichten staan. Die hebben een andere kleur, en verliezen die kleur als je ze aangetikt hebt.
Echter de kleur van de ongelezen topics ligt erg dicht bij de gelezen kleur, zodat erg moeilijk te zien is welke ongelezen is.
Ik hoop dat het zo duidelijk omschreven is.

Nog 1 ding: er verschijnt een donkerblauw bolletje bij ongelezen meldingen. Het cijfer in dat bolletje is echter vrijwel onleesbaar.

1 like

Werkt erg fijn, bedankt! Wat een verademing de recente vernieuwingen. Sneller, stabieler en een voor de ogen fijnere dark mode. Chapeau!

1 like

Forum ziet er top uit en werkt prettig! :+1:t2:. Betreft darkmode: zonder de link was het mij niet gelukt dus mijn voorkeur zou automatisch zijn. Was er al iets opgemerkt over de header :wink:?

1 like

Helemaal top!

@DHSupport
Geweldig dat jullie deze aanpassing zo snel voor elkaar hebben gekregen. Uit de vele reacties en commentaren bleek er toch een duidelijke behoefte aan een iets minder licht gevende weergave.
Complimenten dus voor jullie werk!

Ik heb 'm zelf ook even geprobeerd en hoewel ik voor een aantal applicaties graag de Dark Mode gebruik, ben ik in het geval van het forum toch weer teruggeschakeld naar de standaard 2020 weergave. Op de een of andere manier is dat ‘nicotine kleurtje’ ( :joy: :joy: @Jrdn ) voor mij voldoende om het schelle wit van de ondergrond weg te nemen en is voor mij de 2020 weergave dus overzichtelijker dan de Dark Mode. Ik blijf overigens wel gewoon achter de desktop werken. HF op de telefoon doe ik zelden, maar ik kan me voorstellen dat Dark Mode daar prettiger is.
Mooi dat de keuze er nu is.

1 like

Het werkt super maar is het voor de luie mensen mogelijk om een soort knop te maken waar je makkelijk en snel kan switchen tussen dark mode en “normaal”?

Een soort lichtknopje naast je profiel foto o.i.d.?

2 likes

Leuk idee. Toegevoegd, onderin het hamburger menu:

5 likes

Dat is snel ingeregeld. Mijn dank is groot! :smiley:

Kijk dat is nog eens snelle service en oplossing … kunnen ze bij ons nog wat van leren :+1:t4:

Nu ook nog even een bijpassende donkere banner maken om het af te maken :ok_hand:t2: