Bedankt voor je verhaal en gefeliciteerd met je leuke horloges. Ik denk verder dat het beter is om niet met een horloge om in sauna-dompelbad vice versa te gaan zitten. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Dit was een aardig vermakelijke lap tekst.
Wel hele leuke horloges!!
Bedankt voor deze bestseller.
Leuk om te zien dat er nog iemand een (wat zeg ik? Twee!) Revelot Admirals heeft, ik dacht dat ik de enige was Zolang je er niet mee naar de sauna gaat is het een prima horloge
Lang verhaal kort
Kom zo dadelijk te laat op mijn werk, omdat ik het hele verhaal heb gelezen. Dank voor de lectuur Marnix.
Ok, het is dus niet verstandig in de sauna een horloge te dragen
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Ik heb jarenlang met een Garmin rondgelopen. Net als jij 24u per dag. Eerst een Instinct (de eerste generatie) en nu de Fenix 6S Pro.
Ongeveer een half jaar geleden heb ik beslist dat de data mij vooral ook onrustig maakte en vooral niets opleverde. Toen heb ik bewust gekozen om de Fenix alleen nog tijdens het sporten om te hebben.
Sindsdien stromen de horloges weer te regelmatig binnen en ik moet echt een modus vinden in de NA’s, maar ik ben blij dat ik nu nog maar parttime en functioneel een smartwatch draag.
Mooie aanwinsten Marnix! Maar, poah, wat een lap tekst
Gefeliciteerd! Gaaf horloge. Flink verhaal erbij ook
Ik ben een heel eind gekomen maar toen ik aankwam bij het stukje waarin je schrijft dat je een Steeldive met een oranje / zwarte plaat kocht /overwoog omdat die zo goed bij je “wellness outfit” paste, trok ik het niet meer, sorry. Ik had de hele Garmin sectie toen wel al doorstaan.
Anyhow, gefeliciteerd met je NA!
Gefeliciteerd met je NA`s!
En dank je voor deze roman!
Geniet ervan en wat een verhaal
Nice…
Tja, deze WIS had voor elk dingetje wel n horloge. Behalve n werk horloge, ook n slaap horloge, douche horloge, tuinier horloge, administratie doen horloge, etc. Dus waarom geen wellness horloge?
En t voordeel is dat slechts 1 horloge wordt blootgesteld aan bepaalde omstandigheden.
Welke data maakte je onrustig? Alle push meldingen van social media, whatsapp, enzo?
Of bedoel je die over dat je niet genoeg geslapen zou hebben terwijl je juist fris opstond ofzo?
Hey, leuk man. Welke heb jij?
T was trouwens dankzij jouw post dat ik op dit merk was gekomen.
Beter is idd zonder horloge. Maar zeg dat maar eens tegen n WIS
Ik heb mn horloge met duikersring nodig in de sauna om te tonen, omdat ik t zandlopertje met mn slechte oogjes niet kan zien.
En heb geen zin om mn horloge af te doen. Zelfs in wellness resorts worden er spullen gestolen…
Sorry, ik ben meer vd lange behang rollen verhalen
Ik had ook liever gehad dat de gehele kast v metaal was ipv alleen n structurele ring. Ik overwoog daarom ook naar n Tissot Connect. Maar uiteindelijk gaf de functionaliteit v Garmin de doorslag.
En ik hou juist weer v wat meer wrist precence om de pols. Daarbij zijn met mn slechte oogjes forse wijzers fijner. En die zitten nu eenmaal in forsere horloges
Sjemig! Dat was het grootste verslag dat ik niet heb gelezen…
Ligt aan mij… concentratiespanne van een chihuahua…
De stukjes die ik wel las waren vermakelijk.
dank en plezier met je horloges!
Staal met groen (onderste foto is vertekend, hij past en stuk beter op mijn pols dan het hier lijkt!)
Dat vind ik oprecht tof!
Vet man die groene lume. Die doet wel meer denken aan groene radar van marineschepen en duikboten.
Een wat?? Dus je hebt een horloge speciaal om mee
in de douche te gaan?
Dan kun je dan hier ook posten:
Eigenaardige rituelen
Gefeliciteerd met je aanwinsten, lekker verhaal erbij ook.
Zo kom ik de vrijdag wel weer door.
Nu weer snel een ander singletje opzetten heb t er maar druk mee.
Ja, ivm t schadelijke van zeep op de pakkingen.
Grappige is alleen dat ie na al die jaren als test zelfs op n dagje wellness is meegeweest en geen lekkage had