Datejust Battle: 16013 vs 16030

:joy::joy:

1 like

Goed verhaal, wil je je explorer nu ruilen tegen mijn Seiko 5je?

Grapje, leuke manier om andere horloges te leren kennen, en het levert leuke reviews op

1 like

Leuk verhaal @SwedishChef! En leuke constatering dat het eigenlijk wel meevalt qua ‘of je er mee weg komt’ wat betreft tt/geelgoud.

Btw @HanDavinci als je nou die foto’s ziet… is het dan net of iemand pics online zet van hoe die je vriendin uit elkaar trekt, of valt dat wel mee?

3 likes

Nee. Dat ligt niet aan het Vijfje. :wink:

2 likes

Leuk verhaal. Maar op zeker moment ga je toch erg rare dingen zeggen. :slight_smile:

Hier, bijvoorbeeld:

Ik begrijp je punt wel hoor, die twee DJ’s zijn eigenlijk wel onder de radar. Klein, niet al te lomp, discreet en gekleed. Maar ze zijn zeker niet voor iedereen. :point_up: :wink:

Maar even serieus, vinden jullie met z’n allen die rare, goedkope, rammelende gevouwen rotbandjes met die slecht zittende blikkerige end-links niet een probleem?

Onzin. Het is gewoon een mooi discreet 36mm horloge. Keihard rocken? Wat zijn dat voor rare uitspraken? Ben je aan het leren voor instagram-meisje of zo? Het is geen gucci tas.

9 likes

Weet ik wel, zou je voor gek verklaren als je het wel zou doen

1 like

Ho ho, het was het idee van Han.

Ik herken me daar niet in. Was jij overigens ook niet erg gecharmeerd van mijn DJ toen je die zag?!

1 like

Jazeker wel.

De head.

Absoluut de head.

En dan gewoon zo’n 75-175 ballen in een goeie leren band investeren. :slight_smile:

1 like

Kan ik mee leven.

1 like

Leuk verhaal en goed vergelijk @SwedishChef! Tot slot een goede conclusie lijkt me!

1 like

Twee dingen:

  1. Dan was hij niet uitgelijnd geweest.

  2. Dan had die bezel gewoon 120-click kunnen draaien. Al dan niet met een licht deinende beweging, afhankelijk van het prijspunt van de Seiko.

1 like

Gevoelig punt, momenteel. Negeren we even.

Hoezo? Jouw polar is toch perfect uitgelijnd? Of heb je een Seiko gekocht voor één of ander duister doeleinde?

Zo…

moeilijk…

zo…

nieuwsgierig.

1 like

Al weet ik zeker dat @HanDavinci die keihard zou rocken :fist:t2: En hij zou ermee weg komen…

4 likes

Zeg eens eerlijk, kus je wel of niet Han zijn profielfoto voor het slapen gaan?

11 likes

tumblr_m8g3nbptdd1rut2wm

2 likes

Als ik klaar ben ja, vervolgens rol ik om en val ik in slaap :sleeping:

7 likes

Mooi stuk leesvoer en een prachtige 16030!

1 like

Dank je, daar ben ik me meer bewust van geworden. En die Polywatch behandeling maakt het af!

Blauwe platen zijn sowieso cool. :sunglasses:

3 likes

Wat een leuk stuk om te lezen!:+1:

Ik vind ze allebei heel mooi, maar ik ben ook een Rolexliefhebber dus ik vind heel veel Rolexen mooi!:slightly_smiling_face::ok_hand:

3 likes