Datum loupe en zon?

Heb je nog meer goede tips?

1 like

Neehoor

4 likes

Bedankt voor die tip over zwemmen had ik nou nog nooit bij stilgestaan maar dat klinkt natuurlijk logisch

1 like

Bedankt voor de snelle en duidelijke antwoorden!

Met de domme antwoorden heb ik wel kunnen lachen, ook daarvoor bedankt! :sweat_smile::joy:

2 likes

Waarom eigenlijk niet?

2 likes

Hoef ik jou toch niet uit te leggen :wink:, zoals ze mij in het begin vertelden You Tube en google is je vriend :smile:

Als ik nou de enige zou zijn op dit forum, mooie saaie boel. Maar gelukkig zijn er een heleboel nieuwelingen waar je je tips aan kwijt kan toch? Dat is de gedachte achter dit forum. Of een link naar een YouTube filmpje of andere website?

1 like

Ben nog steeds een digibeet, dus weet niet hoe een link of een you tube filmpje hier te plaatsen. Maar jij kan dat wel, zal door TS zeker wel op prijs gesteld worden :blush:

Vraag je een tip krijg je er geen. Zo jammer.
Gewoon een Sinn kopen met AR techniek dan kun je gewoon vanuit de sauna in een koud bad duiken.

2 likes

Kun je daar eens een filmpje van maken ter info?

2 likes

Staat op mijn onlyfans pagina.

2 likes

Ah bedankt. Zal straks even kijken.

1 like

coating?

1 like

Dat heeft @fredpanarai1 gewoon op HF gelezen, denk ik! :nerd_face:

Mooi man, die oude topics af en toe eens doornemen! :ok_hand:

5 likes

Ah duidelijk verhaal. Afhankelijk van het horloge dus. Dat maakt de ‘tip’ wat vollediger. Bedankt voor de link.

Om helemaal compleet te zijn, ook nog een stukje over de condensvorming door temperatuurverschillen. Een goede tip van onze Fred! :+1:

3 likes

Een onvolledige tip die nieuwelingen op het verkeerde been kan zetten. Maar dat is mijn mening. :man_shrugging:

1 like

Je kan zelfs berekenen wanneer condensatie ontstaat hiervoor heb je het mollier diagram. Zeer interessant heb ik tijdens mijn opleiding geleerd.

1 like

Yep en heel veel topics lezen en als je dan nog iets niet duidelijk is, you tube en googlen :wink:. Top dat je het topic waterdichtheid even aanhaalt, daar heeft TS wat aan. :+1: :ok_hand:

1 like

Ik wou dat ik die tip vorig jaar had gehad

3 likes