Had de eerste comment gelukkig al gezien. Anders had ik deze waarschijnlijk ook niet begrepen.
Maaar…om je toch gerust te stellen. Mijn vrouw heet niet Maria en ik ook niet Jozef, vraag maar aan onze 2 kids.
Ps. Die non is wel strak zeg.
Had de eerste comment gelukkig al gezien. Anders had ik deze waarschijnlijk ook niet begrepen.
Maaar…om je toch gerust te stellen. Mijn vrouw heet niet Maria en ik ook niet Jozef, vraag maar aan onze 2 kids.
Ps. Die non is wel strak zeg.
Gelukkig! Kan ik weer gerust gaan slapen!
Tropical.
Ben je daar mee gaan skieen?
Nee hoor PLP, ik word niet zo snel boos. Probeer altijd gewoon positief te blijven, maar wel fijn voor je uitleg aan TS daar kan hij wat mee
Volgens mij zit er iets op je glas
Nee celibaat bestaan van een zuster
Zo strak als een celibate…dat is een goede.
Ik vond het eigenlijk wel een erg goede vraag, heb er zelf nooit bij stil gestaan.
De AR coating zal wat photons tegenhouden.
En je moet je horloge wel erg lang stil houden.
Poah mijn natuurkunde leraar zou trots zijn op je
Een wijdverbreid misverstand.
Had helaas geen tool voor achterdeksel en warm maken heb ik gedaan met een fohn. En ik kan iedereen het afraden. De lumen is hier niet blij mee, zie foto. Ik geloof niet dat water die lumen zo aantast.
Heeft ook te maken met de afstand tot het brandpunt (punt waar alle stralen samenkomen in één punt en dus ongelooflijk veel energie hebben). Bij de loupe van een horloge valt dit punt niet samen met de datum.
Een SKX kan in ieder geval best wel wat extreme temperaturen aan:
Van een vergrootglas naar een strakke non en door naar grote temperatuurverschillen en vochtproblemen
Lekker bezig