Datum loupe en zon?

Ik had het niet mogen zeggen nu is Fred retteketet weer boos. :face_with_hand_over_mouth:

Gelukkig heb ik ook nog inhoudelijk wat kunnen bijdragen.

3 likes

ik ervaar het op dit moment op vakantie…

Na een duik in het zwembad. Ligt nu bij de lokale horlogemaker maar ook ik kan op zoek naar nieuwe dial en wijzers :pensive:

2 likes

Oei en dat bij zo een mooi horloge, pijnlijk.

1 like

de mijne lag paar dagen in de rijst maar heeft niks geholpen…

1 like

absoluut…

Dat rijst verhaal is ook een broodje aap. Wat kan helpen zijn die speciale korrels maar eigenlijk is het beter zo snel mogelijk de kast te openen en alles te verwijderen. Is natuurlijk lastig op vakantie.

1 like

Dacht ik probeer het. Heb geen tools bij me en kon ook nergens een plastic balletje vinden. Lessons learnt, volgende keer duiken met casio’s en tools meenemen…

1 like

Ja, flauw misschien, maar ik spring alleen in het water met een onlangs geteste moderne duiker. Geen zin in dat gezeik. :diving_mask: :ocean: :dolphin:

2 likes

Ik spring echt nooit in het water, ik sta toch niet in brand. Zo raar.

1 like

Volgens mij komt er geen zon in de kluis…

2 likes

niks flauws aan, goed plan. Ik dacht dat gaat wel met een 300m duiker maar ja een wr is net zo goed als de zwakste schakel is de les, een oude O ring.

2 likes

Hoop zondag, nog één keertje dit seizoen, te gaan zwemmen met de boot, met de kinderen. Er is weinig waar je ze meer plezier mee doet. :dolphin: :speedboat:

3 likes

Deze week al 3 keer wezen zwemmen om het einde van de zomer te vieren.
Gshock aan. Nooit problemen.

1 like

Doe zondag lekker m’n Squale om. Voor de vakantie nog getest. Tight as a

4 likes

Ik dacht dat foto’s van fake,'s hier verboden zijn?
Als dat een echte non is vreet ik mijn schoenen op.

5 likes

Rijst trekt wel degelijk vocht aan, maar wanneer dat vocht in een (bijna) waterdicht horloge zit, komt dat er niet gemakkelijk uit. De kroon losschroeven is ook niet voldoende. Het achterdeksel eraf wel en liefst het glas wat warmer maken waardoor het vocht weer verdampt.

2 likes

Rolex’en zijn voor in het donker, die kunnen het daglicht niet verdragen.

Klopt maar niet genoeg om effectief te zijn. Die korrels koop je bij de action drogisterij of tankstation en werken veel beter. Nooit geschikt om een horloge vol condens te fixen natuurlijk.

Snap ik even niet… :thinking:

Jurk?

Komt nog wel, wanneer

:wink:

1 like