Beterschap, ik hoop oprecht dat het horloge virus je weer te pakken krijgt…
Dank, ik probeer de Light Side terug te vinden. Heb er n heel stuk over geschreven, maar loop tegen hobbels aan. Ik post hopelijk binnenkort het stukje als ik wat meer duidelijk heb over de nauwkeurigheid.
Ik heb 2 vintage horloges die ik af en toe draag, datum verzet ik alleen als het 1 dag vooruit zetten is
Datum verzet ik alleen als ik het horloge meerdere dragen wil dragen.
Voor één dagje dragen zet ik bij handwinders soms zelfs de tijd niet goed…
Zo graag nog 6 likes krijgen, zou de 1e keer zijn dat ik er eens 200 krijg…
Ik doe dat altijd wel, maar eigenlijk een beetje overbodig met mijn oogjes. Moet ik speciaal een bril pakken om datum of dag te kunnen lezen. Dus of ik het blijf doen??? O ja, ik heb je een like gegeven, op naar de 200
Ik kan er heel slecht tegen wanneer mijn horloge niet de juiste datum aangeeft dus die staat altijd goed. De datum op het horloge is voor mij ook een indicatie op welke dag ik het horloge -ongeveer- voor de laatste x gedragen heb. Zo krijgen ze ook allemaal ongeveer even veel draagtijd. Overigens, wanneer het niet de juiste tijd op de minuut aangeeft dan zal ik dat ook snel aanpassen! Ik heb wel eens gehoord dat ik Asperger heb ofzoiets…
Ik zet het horloge van de dag 's ochtends altijd goed bij de eerste kop koffie. Ben altijd bang dat ik later op de dag een foto maak met verkeerde datum en die hier plaats. Dat levert strafpunten op.
Enkel bij horloges met een datum, anders niet.
En als ik een avondwissel doe voor een paar uur zou ik dat eens durven skippen.
Datum en dag moeten goed staan. De tijd ook.