Datumuitlijning skx009

Zojuist een SKX009 binnengekregen. Maar de datumuitlijning is niet echt netjes. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

1 like

Ik wil je aanwinst niet afkraken maar je bent er van op de hoogte dat e.a. niet origineel is?

5 likes

Ehm…nee…vertel

:scream: Heel snel terugsturen als het nog kan!

2 likes

Hoe kan je dat zien?

Is het horloge niet origineel?

De duikersring (lettertype, kleur), de lume pip, de “sunburst” wijzerplaat, de rode punt van de secondewijzer… Ik zou 'm ook zsm retourneren.

2 likes

Ik denk dat de bezel insert, wijzerplaat en wijzers zijn vervangen door aftermarket onderdelen

4 likes

Ok…hij was tweedehands…tsja…hij ziet er goed uit en voelt goed. Ik heb er niet bij stilgestaan dat ie nep zou kunnen zijn…

Dat dacht ik ook. Want de secondewijzer leek me inderdaad anders maar ik weet dat deze vaak gemod worden…

Stond deze niet op marktplaats? Op Facebook werd deze al als nep doorgegeven. Je schijnt ze bij Wish te kunnen kopen voor een paar tientjes.

1 like

Hij komt wel van marktplaats ja. Zonde van het geld

Jammer man! Ik zou nog even proberen bij de verkoper.
En anders was dit een goeie leerschool. Bij twijfel eerst hier even navragen.

2 likes

Ja thanks. Maar ik weet het niet. Ik ben hem aan het vergelijken met mijn skx007 en het lijkt me eerder dat hij gemod is dan dat ie fake is…ik zal zo nog eens wat fotos uploaden

Kast is origineel (de rest niet)
Mijn skx

Btw… Mijn kroon is niet 100% mooi uitgelijnd… Hoort bij deze legende :smile:

2 likes

Ik zal eens langsgaan bij een juwelier, kijken wat ie zegt

Kijk, ben ik niet helemaal afgezet haha. Oh en deze band zat erop:

Dattie gemod is is duidelijk

Probeer eens handmatig de datum in te stellen en vast te zetten met de kroon (zodra de uitlijning goed is). Misschien helpt dat