David78

Een mooie Planet Ocean 600M van David overgenomen.
Gezellig overgedragen onder het genot van horloge praat en koffie, top!

Graag tot een volgende keer @David78!

1 like

:+1: Was gezellig idd! Veel draagplezier gewenst en een fijn weekend @riesbiem!

1 like

Vandaag een prachtige Yacht-Master toe kunnen voegen aan de verzameling na een koninklijk ontvangst in het zonnige zuiden. Leuke ruil kunnen doen en weer wat wijzer geworden door de kennis en kunde van David. Zal zorgen voor een goed huis, dank en tot een volgende keer! @David78

1 like

:pray:Thanks, Daan!:facepunch:
Heb me enorm vermaakt en we houden contact!:wink:

Vandaag een hele mooie ruildeal gemaakt met @David78. We kennen elkaar al langer via en door het forum. Topgozer. En met “buy the seller” zit het meer dan goed. Aanrader dus.
Spreek je snel weer David!

1 like

Het genoegen was geheel wederzijds, Marcel!

Bedankt voor het vertrouwen en leuk dat we elkaar “in real life” gezien en gesproken hebben.

Tot snel weer idd, Marcel!

1 like

David nogmaals bedankt voor je goede zorgen.
Een piekfijn exemplaar gekocht van mister David. Wat een heerlijk mens. We hebben uren zitten praten. Want dit was niet zomaar een overdracht. Nee dit was mijn droom horloge, mijn grail. Het vooralsnog ontastbare.

Met David heb ik vooraf uitvoerig contact gehad geen vraag of suggestie was te gek.

Omdat het voor mij een happening van enorme magnitude was. Wilde ik iemand meenemen. Iemand die me als maatje kon vergezellen tijdens de rit. Ik heb dan ook me zoon mee genomen. Het is misschien niet een horloge die ik in een ad ging aanschaffen. Maar geloof me zo voelde ik me wel behandeld. We hebben onder het genot van bruisend water en een hertog-Jantje heerlijk kunnen babbelen over mijn reis richting een 116710LN. Ook hebben we veel andere horloges besproken. En uiteraard zijn bloedmooie Panerai even mogen passen. Het
is een man met kennis van zaken en bloed eerlijk. Blijf zoals je bent David. Groetjes daar. En we houden zeker contact!
(Lijkt bijna op een verkapte na)





Kortom je doet er zeker goed aan om met David zaken te doen.

1 like

:pray:Thanks voor het lovende review @jigga!

Ik heb me ook enorm vermaakt tijdens jou bezoek samen met je zoon bij mij thuis, Romano!

Voor mij een eer, dat ik je aan je grail heb mogen helpen en ik je wens je veel draagplezier toe!

We houden zeker contact!:facepunch:

En de groetjes terug!:wink:

1 like