Vind het best een leuk model, in beide uitvoeringen. De lichte wijzerplaat vind ik zelf het leukst, maar daar zou ik vooral voor kiezen als het niet m’n enige horloge is, en ik 'm afwissel. Zwart lijkt mij meer draagbaar.
Maar, het model heeft wel een beetje de euvels die je cadeau krijgt bij de grotere diameters, namelijk de subdials en het datumvenster relatief ver naar het midden.
Bij grote chrono’s moet ik overigens altijd aan Tissot denken, die hebben überhaupt forse modellen in de lijn. Heb je de supersport ook gezien? Diverse uitvoeringen en met ruim 45mm flink aan de maat, maar vind dat dat bij dit model wel aardig verbloemd wordt. Ff los van de maat, vooral de blauwe met lichte subdials is best een leuk ding:
Wat een super leuke reacties van iedereen zeg!! Die Tissot ga ik toch ook nog even bekijken. Dank je!
De kleuren van de wijzers van de Glycine vind ik niet zo mooi. Maar bedankt voor de tip.
De zwarte kost daar iets meer met €268. Zelf geen ervaring met deze verkoper. Maar eens opgezocht na lezen van goede ervaringen hier. Groot aanbod, vrij lage prijzen. Reken inderdaad wel op 20-25% extra bij aankopen buiten de EU.
Die Seiko’s zijn mooi. De Solar oplossing van Seiko spreekt me niet aan.
Zeker je nog eens verdiepen in Tissot. De uitstraling is beter, zeker qua kast en staalbanden.
@Geuzzz Ik wilde hier net komen vertellen dat ik de zwarte ook heb besteld, waarschijnlijk verkoop ik dan 1 van beide na het passen.
Die Certina is overigens ook errrrg mooi!!
Ik zou nog even van me laten horen als hij binnen is gekomen.
Tot mijn verbazing vandaag de zilveren Seiko al binnen gekregen. De zwarte had ik toch nog geannuleerd.
Het is een erg mooi klokje, maar toch vind ik hem net iets te klein, met alle respect voor mensen die daar anders over denken