Die Seiko’s zijn mooi. De Solar oplossing van Seiko spreekt me niet aan.
Zeker je nog eens verdiepen in Tissot. De uitstraling is beter, zeker qua kast en staalbanden.
De Tissot bekeken, maar ik heb al de Seastar.
Zojuist de Seiko besteld de zilveren. Zal wel even duren eer het in Holland is. Als hij er is zal ik er een foto’tje van laten zien.
Plaatje?
Dat is een daytona van 40mm ook. Pure compensatie drang. Dus nergens voor nodig om 44 mm. te kopen.
Oh en de echter poor men’s daytona is natuurlijk de oyster date van tudor.
Tweedehands wel in je budget te vinden
Die lijken teveel op een Pagani
De Pagani is dan niet ver weg Ok, flauw, deze Steinhart heeft nog een beetje eigen smoel.
Leuk! Zo’n solar is best aardig, een quartz met een twist zeg maar. Waar heb je 'm besteld?
Certina DS Podium Big Size Chrono?
@Geuzzz Ik wilde hier net komen vertellen dat ik de zwarte ook heb besteld, waarschijnlijk verkoop ik dan 1 van beide na het passen.
Die Certina is overigens ook errrrg mooi!!
Niet de Daytona looks, maar wel lekker groot en passend bij je budget
Ik zou nog even van me laten horen als hij binnen is gekomen.
Tot mijn verbazing vandaag de zilveren Seiko al binnen gekregen. De zwarte had ik toch nog geannuleerd.
Het is een erg mooi klokje, maar toch vind ik hem net iets te klein, met alle respect voor mensen die daar anders over denken
Ik zet hem wel te koop.
Pictures please
Gezien voorgaande reacties zullen de meesten het geen te klein horloge vinden, maar ik hou toch van wat oversized
Ik kan op dit forum nog geen advertentie plaatsen, dus ik zet hem wel op Chrono24. Dat vind ik wat prettiger dan Marktplaats.
Ik vind hem perfect van maat. Maar ik blijf de zwarte mooier vinden.
Breitling heeft grotere chrono’s, maar de balans is daar wat zoek.
Klopt. Geef het een tijdje om eraan te wennen. Als ik wissel met bijv. een vintage small sec naar een serieuze duiker is dat ook even schrikken. En andersom ook. Als je groter gaat dan deze Seiko krijg je overhang en dat is een no go in mijn beleving.