Wat is er de rip off aan?
Het klinkt eerder als een fake dan een hommage
Worden de Bulovaâs normaal niet in China geproduceerd? Ik snap niet was er loos is.
Dat verwacht je niet van zoân merk. Wat ik bedoel ik voel mij dan genept.
Wel van de originele website.
Vreemd verhaal
Ik had juist niet anders verwacht. Dat er een Miyota inzit, verbaast me so wie so niet. Daarnaast is Bulova van Citizen.
Dat wist ik niet dat Bulova van Citizen is.
Zo zie je maar weer het is net als bij autoâs, van elkaar lenen of onderdeel ervan zijn.
Citizen heeft meerdere merken, waaronder Frédérique Constant, Alpina, La Joux-Perret, Ateliers DeMonaco & Arnold & Son. Arnold & Sohn is echte Haute Horlogerie, maar ook Ateliers DeMonaco is best bereid je een Tourbillon naar wens te maken
Die is naĂŻef. China is al het machtigste land ter wereld. Defensie aldaar is drie keer zo groot als die van Amerika, als het niet meer is. De enige reden dat China zich koest houdt, is omdat ze onze centjes toch wel graag willen hebben en ze er zelf ook geen baat bij hebben als de wereldeconomie instort.
Moet je ook maar net willen toch?
" Vroeger" had ik 17 horloges omdat ik alles wilde proberen van dress tot flieger, duikers, zelf modden etc.
Als je dan wat verder bent weet je wat je smaak is.
Nu ga zoek ik meer binnen mijn smaak, maar ook binnen mijn budget.
En als het je geen hol uit maakt welk merkje er op staatâŠdan gewoon lekker doen
Alles is moneygrab, zelf âgevestigde merkenâ brengen een kopie/hommage uit van eigen modellen, niet uit gebrek aan inspiratie maar om de pegels toch đ€·
Zelfs een nieuwe submariner zou je kunnen zien als kopie van het origineel, alleen noemen we dat doorontwikkeling net als bij een VW golf
Nou zo ver is het gelukkig nog niet, maar in 10 of 15 jaar tijd ?
Heel wel mogelijk.
p.s zouden tegen die tijd alle âvluchtelingenâ de andere kant op vluchten?
Loze uitspraken die helemaal niet kloppen. Noord Korea heeft ongeveer net zoveel personeel als de US, dat zegt niet veel. China heeft meer personeel maar is echt totaal niet te vergelijken met de US en loopt op bijna alle fronten gewoon achter.
De eigen economie daar staat wel op instorten
Het is naĂŻef om te denken dat Chinezen op alle vlakken achter lopen op de Amerikanen. Bijna alle productielijnen van grote Amerikaanse bedrijven lopen in China. Die kennis hebben ze inmiddels wel vergaard. Dat China alles namaakt is vooral het verhaal van de jaren â80 dat blijft beklijven. Qua krijgsmacht was China rond de eeuwwisseling al twee keer zo groot als de Amerikanen. Dat hebben ze al echt wel uitgebouwd.
Ik ga hier verder niet eens op reageren
Que? Het is al sinds jaar en dag inderdaad maar nog gewoon aan de orde.
Je begon over de krijgsmacht. Amerikaans militair materieel wordt echt niet in China gemaakt.
Overigens is China nog steeds flink bezig met het kopieren van Amerikaanse en Russische militaire luchtvaart technologie en ontwerpen Toch een stuk makkelijker dan zelf ontwerpen.
Bruh. Ja de Noord Koreaanse krijgsmacht is net zo groot als de US als je die logica volgt. Overigens wil China de krijgsmacht qua persoon inslinken.
Ik heb het over materieel. In China is trouwens zo goed als iedereen reservist.
Je meent serieus dat rond de eeuwwisseling qua materieel de Chinese krijgsmacht twee keer zo groot was als de US?
Ja, iets erna. Daarnaast: wat China opgeeft te hebben, is niet alles wat ze aan materieel hebben.