Wat een prachtige verzameling
Wat een verzameling en toewijding
Een fascinerend verslag en een fantastische collectie.
Dankjewel voor het delen.
Wat een waanzinnige verzameling. Petje af hoor! Ik zelf heb een NOS Marstron (Helaas niet met doos want die vind ik op zich al prijzen winnen) waar ik enorm blij mee ben, dol op het facetglas en het electronische uurwerk. Maar man-o-man wat heb jij dit gaaf voor elkaar zeg.
Wat een prachtige verzameling! via een overleden kennis veel Rado’s in zijn verzameling. Mocht je interesse hebben om iig te zien wat hij had, laat het me weten.
Ik ben ondertussen aan mijn 3de Rado toe en ik verschiet er nog steeds van hoe veelzijdig dat merk is. Ongelooflijk hoeveel leuke originele modellen ze hebben.
wij hebben er een dikke 100 en dat is nog geen tiende van wat ze allemaal maakten Een jong merk met een rijke geschiedenis op vlak van materialengebruik, vormgeving en kleurengebruik, ze blijven mooi en voor elke gelegenheid hebben ze wel iets in hun assortiment zitten, in de jaren 60/70 dan toch, het huidige aanbod kennen we minder
Veel plezier met je rado 's en weet: waar er 3 zijn is vast en zeker nog wel een plekje voor nummer 4