De auto en het horloge :D

Mijn Auto

Mijn Klokje

Op een of andere manier, past zon klok perfect bij zon auto.

Heb je bij Porsche gewerkt dan Jaap???

porsche.prikpagina.nl

De url voor Porsche talk :wink:

Jammer dat je zelf begint met een futiliteit over die zogenaamde snelheids begrenzing bij 300Km omdat de schaal niet verder word aangegeven.

Dat is toch bij heel veel auto’s het geval, nooit gehoord van ““hij loopt de teller uit”” ?

Bij alles wat ik tot nu toe geschreven heb over het onderwerp Porsche is de standaard reactie van :---- bestaat niet -----kan niet ------geloof ik niet

de argumenten daarvoor zijn op niets gebaseerd, jij bent de enige die blijft volhouden dat het niet kan, door er nu een Bugatti bij te halen, heb je daar dan jarenlange ervaring mee?
een keertje een blokje om met zo’n auto wil nog niet zeggen dat je 'm dan en door kent, lijkt mij.

Die RS Cup van jou met 300 aw PKs had toch zeker onder ideale omstandigheden een keer de teller uit moeten lopen,
echt jammer dat dat nou nooit gelukt is,was deze hele discussie al lang voorbij.

en wat bedoel je nou met 750 Pk uit een luchtgekoelde 3,4 liter ?

die formule van 2% meer snelheid eist 10% meer vermogen,
een auto met 100 Pk die daarmee 160 haalt, gaat met een motorvermogen van 150 Pk dus 176 en met 200 Pk 192
Ik zou dat maar niet tegen een auto tuner beweren.

en nou we er toch andere auto’s bij gaan halen, die Trekker Trek tractoren hebben wel 10.000 pk en meer, en toch gaan ze niet veel harder dan 50Km per uur.
alleen maar om aan te geven dat het aantal PKs slechts één factor van velen is.

en laat vriend Herman maar niet horen dat je niet onder je eigen naam schrijft,
die is toch al zo achterdochtig.

al deze onderwerpen heb ik uiteraard in de loop der jaren al besproken in de NPC ,daar zitten met 500 leden ook een paar mensen tussen die ook wel een beetje verstand van Porsches hebben.

Ik zal de volgende keer mijn notaris meenemen, mocht ik weer boven de 300 uitkomen met mijn vehikel kan hij een akte opmaken,voor de zekerheid ook nog maar een foto, van wat de snelheidsmeter aangeeft op dat moment.

Groet, André

Goede keus Highstreet,

De bovenste heb ik al; rijdt heel sportief. Ik ben er helaas een beetje aan het uitgroeien. (gezinsuitbreiding nr2 op komst). Dus een Avant of Sportback is een logische volgende keuze.

De onderste ook over een paar weken…