De aversie voor Apple en Rolex

Inderdaad een leuk herkenbaar verhaal :smile: prachtige aanwinst veel plezier ermee

Goed verhaal, prachtige klok :+1:

Topper die sd4k! Geniet ervan!

Prachtige duikert!! :ok_hand:t3:

Beter wordt t niet :slight_smile:
Enjoy!

Bingo! Je hebt de ultieme tool te pakken, eentje voor 't leven (althans bij mij wel). Proficiat!

Mooi verhaal! Proficiat.

Prachtig verhaal. Zo blijkt maar weer dat wanneer je niet direkt alles kunt kopen wat je maar wilt, maar er goed en lang over moet denken: kan het wel, etc. Je er zo veel meer lol aan beleeft. De voorpret, de pret als je hem dan eindelijk hebt, want het verlangen heeft zo lang opgebouwd. Echt heel leuk verhaal, en gefeliciteerd met zoā€™n mooi horloge :slight_smile:

Mooi verhaal!! (hier en daar wel herkenbaar :wink:)ā€¦
Van harte met deze nieuwe aanwinst!!
Echt een superklok deze SD!! :+1:

Leuk verwoord. Je hebt jezelf toch flink geld bespaard door in 1x de goede keuze te maken.
Het foute imago van Rolex horloges wordt maar door een klein groepje gedeeld. Door de overige mensen en vooral buiten Nederland enkel gewaardeerd. En als je naar de bouw van de kast en band kijkt is de submariner veel meer ingetogen als bijvoorbeeld de seamaster.


NB Ik kan zelf beide merken waarderen! Al heb ik een voorliefde voor Rolexā€¦ :wink:

Gefeliciteerd!

wijsheid komt met de jaren? ā€¦ mmm bij jou niet haha, sneu geld hoor :slight_smile:

Leuk verhaal man, dank voor het delen! De SeaDweller is natuurlijk gewoon een super aanwinst, fantastische klok!

Ik ben ook niet iemand die graag met een hype meeloopt, maar (her)ken wel kwaliteit. Om die reden heb ik ook ā€œgewoonā€ een iPhone en een Rolex. De kwaliteit druipt er gewoon vanaf!

1 like

Ik wist niet dat Jean-Michel Jarre een zuster had die ook in de muziek zatā€¦:sunglasses:

1 like

Leuk verhaal en een hele mooie aanwinst!

Mooie inleiding met een schitterende afloop :wink:.

Geniet van je prachtige duiker. De kwaliteit straalt er van af! :+1:

Mooi verhaal, mooi ook om er Ć©Ć©n aan te schaffen uit u 50e levensjaar :thumbsup:

Prachtig verhaal (erg herkenbaar) en natuurlijk een prachtige klokā€¦1 van de mooiste duikers die er te koop zijnā€¦samen met de Omga PO 8500

Leuk verhaal, blijk je toch een beetje een meeloperšŸ˜‰. Mooie Rolex.

1 like

Prachtige klok en mooie intro!

Mooie uurwerk, geniet er van !