De aversie voor Apple en Rolex

Ernstig mooie SD, veel plezier er mee!

Mooie aanwinst, en nu levenslang genieten.

Heel mooi verhaal. Ik begrijp dat je dus sinds de jaren 80 een hipster bent geweest totdat hipster zijn populair werd, en toen kocht je een Rolex? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooi aanwinst en leuk om te lezen hoe je er naartoe hebt gewerkt :). Gefeliciteerd en geniet ervan.

Heel mooie aanwinst voor je 50 levensjaren. Geniet ervan en veel draagplezier toegewenst.

Mooi geschreven, gefeliciteerd met de SD!

Grappig, ik had zo’n aversie tegen Microsoft Windows, dat ik (via Linux) bij de toenmalige underdog, Apple ben terechtgekomen! Ik ga het dit keer niet hebben over je horlogekeus. :wink:

Gefeliciteerd! Prachtig horloge.

Moraal van het verhaal : een mens evolueert.

Geniet ervan !

Mooi horloge, Rolex is gewoon altijd top en stiekem wil iedere horloge fan er denk ik wel ooit eens eentje om de pols hangen!

De band vind ik dan weer niet mooi…
Persoonlijk vind ik die niet bij het horloge passen. Lijkt teveel op een standaard band die je op heel veel stalen horloges ziet.

Mijn Camel Diver horloge uit begin jaren 90 (zie foto) heeft exact dezelfde band (qua uiterlijk uiteraard, niet qua kwaliteit ga ik van uit…)

Traveler.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en welgemeende reacties.

Nu 3 dagen later kwam ik NOG een sticker tegen.
Daar zijn ze ook niet zuinig mee. Op de back case sticker na zijn ze nu eraf (denk ik)