De beste betaalbare horloges

Ik ben sinds dit jaar begonnen met het verzamelen van horloges. Uiteraard begin ik niet meteen in het duurdere segment. Ik heb tot nu toe 5 horloges aangeschaft waarvan 2 van Urban Ace, 1 van Mats Meier, 1 van Ralph Christian en 1 van DeTomaso. Allemaal een beetje in dezelfde prijs categorie. Toch merk ik erg groot verschil tussen deze horloges in kwaliteit. Ben voornamelijk zeer te spreken over dit exemplaar van urban ace. Uiteraard geen bekend merk maar in vergelijking met de andere merken wel super goed. Hebben jullie nog andere merken die jullie aanraden tussen de 100 en 300 euro?

20 likes

Casio, Seiko, Lorus, Timex.

13 likes

Seiko, Citizen

3 likes

Specifieke modellen?

Ben groot fan van de Royal Oaks modellen. Mijn opa had zo een klok :smiley:

1 like

Welkom op HF, Dylan! Ik heb geen ervaring met door jou genoemde merken. Ik zou zelf idd voor nette gebruikte exemplaren van kwaliteitsmerken als Seiko, Citizen, etc. gaan. Dan koop je gewoon een heel goed horloge, voor een heel goede prijs.

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Ik vind ze ook erg mooi. Deze lijkt er op maar is toch net anders. Ander bandje voornamelijk. Super stevig en misschien wel de vriendelijkste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Vind ik ook wat waard.

Bedankt!

Dankje, leuk om deel te mogen nemen

1 like

Waar gaat je voorkeur naar uit:

• alles houden
  • flipperen (iets proberen en na een tijdje verkopen/ruilen)
  • ontdekken wat je echt aanspreekt, qua stijl, maat, soort horloge, historie/verhaal en materiaal?

Binnen jouw budget heb ik zelf o.a. een Tandorio Pilot/Field Watch (Titanium, datum, bruine sunburst met NH35 of PT5000 uurwerk). Een hoop fijne specs en garantie die je alleen bij duurdere hommages vind.

Tandorio Pilot / Field Watch