Ik heb hem, "de beste dressy diver’ is namelijk deze:
Gisteren nog om de pols van Robert Downey Jr gezien, in de film The Judge. Mooi ding!
Als een yacht master dressy is En geld een probleem, dan is hier de oplossing:
Ook in andere kleuren en stalen kast te verkrijgen.
Een andere optie is misschien iets nederlands, weet niet of dit dressy is (al denk ik dat dit geen een duiker is)
En nog een die ik graag zou willen hebben
Ik heb hem ook wel eens om gehad, schitterend mooi horloge.
Maar toch niet icm een pak, dat slaat als een tang op een varken.
Yes
heerlijk horloge
Niet zo goede ervaring gehad met invicta jammer genoeg😅
Dikke +1. Ik snap niet dat niet meer mensen dit aangehaald hebben.
Slanker & dressier dan een sub.
Die blauwe Tudor uit de OP is ook mooi;
als de Alpina niet zo’n goedkoop 70’s benzine-merk logo had, was 't idd ook een prachtige kanshebber geweest.
Als je idee van een pak paillettes, glimmend polyester en opstaande boorden is, vast wel.
“We probeerden een Hydroconquest design te evenaren, alleen onze R&D afdeling zit in Azerbeidzjan…”
Ik vind sowieso het merendeel van de hier geposte opties te lomp voor bij een pak. Hoogte zou sowieso onder de 12mm moeten blijven, ivm manchetten en alles boven de 40/41mm diameter wordt ook snel protserig naar mijn mening.
Maar goed, ieder het zijne.
De bb58 vind ik persoonlijk gewoon wat speelser om het zo te zeggen. Met die rivited bracelet en dat bolle glaasje vind ik het meer een sportieve vintage style diver dan iets classy.
Absoluut. Ik heb juist een sub-hommage weggedaan en ben ontzettend blij toen ik van de Hudson 38 leerde.
Nu heb ik ook een horloge wat toch echt dressier is (Tisell Antique 9015) voor als het wat formeler moet, maar met de Hudson zou ik me i.i.g. niet schamen bij een pak.
De Oris 65, de C. Ward en de Crepas Cayman 3000 vind ik ook nog wel aardige opties. Maar zo’n Aquaracer vind ik echt te bulky en sporty voor bij een pak…
Ik ben het met @Fate_Amenable_To_Change eens.
En als je geen duiker wil, maar een goed waterdicht horloge dat dressy te dragen is, kies dan niet een van die lompe voorbeelden die hierboven genoemd worden. Een Sub bv is iconisch en kan onder een pak, maar is zeker niet dressy.
Ik zou zeggen, ga voor onderstaande.
Als je geen hele kleine polsen hebt (ivm de grote lug to lug) dan is de LLD een goed betaalbare dressy diver!
Een sub vind ik echt niet dressy hoor.
De voorbijgekomen Blancpain bathyscape, oris 65 en de LLD kan ik inkomen!
Dank!
Ik zie hier Breitling duikers langskomen op leer die ze dressy noemen. Dat kun je toch niet met droge ogen neerpennen? De tering, doe.eens.normaal.