De beste dressy diver?!

100% mee eens

Waarom:
hij draagt zo plat dat hij makkelijk onder je manchet past.
Het is een eersteklas bandenslet, heel mooi op staal, rubber maar zeker ook op leer of zelfs een nato.
Hij draagt ook nog eens zeer comfortabel.

6 likes

Helaas, zo sta ik er tegenover. Een duiker is per definitie geen dresser. Anders had hij wel een dress watch geheten.

Dat betekent natuurlijk niet dat duikers niet mooi (kunnen) zijn, maar voor mij horen zij alleen bij een casual look of sportieve look/outfit.

5 likes

Een duiker op leer ?
Prachtig !

2 likes

zolang als het maar jou mening is :ok_hand:

een duiker is geen dresswatch. cabriolet stationwagens bestaan ook niet.

2 likes

Maar met sommige dress horloges kun je zeker duiken. :roll_eyes::thinking::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Voor wie denkt, wat een rare foto, ik doe dit terwijl ik op de wc over het leven na zit te denken.

6 likes

tmi

2 likes

Vooral de voeten erbij :smiley:

1 like

datte

1 like

Ik zie prachtige duikers langskomen hier. Maar dressy zijn ze geen van allen. Zoiets bestaat gewoon niet in mijn ogen.

1 like

Exact dit! Sowieso is de combi pak en horloge voor mij een moeizame, net als het dragen van bruin leren schoenen bij een pak, maar dat is een andere discussie :wink:

1 like

Ik heb regelmatig donkerbruine schoenen aan bij mijn donkerblauwe kostuum, gewoon omdat ik het mooi vind, dat de formele dresscode zwart is maakt me geen lor uit :slightly_smiling_face:. Geldt ook voor duikers bij je kostuum, als je het mooi vindt, gewoon doen!

Uiteraard!

Maar dressy wordt het in mijn ogen niet. Maar daar hoeft niemand zich iets van aan te trekken wat mij betreft.

2 likes

Zwart is van vroegâh, geef mij maar cognacschoenen en riem met een navy kostuum.

4 likes

Zeker! Absoluut doen. Ik roep alleen maar wat ik vind en dat is niet echt belangrijk. :wink:

1 like

FTFY :wink:

2 likes

Maak er dan meteen ‘pak’ van.

Een zwart pak is trouwens voor dominees.

2 likes

Gewoon blijven doen🙂, je mening roepen, dat is nl. de kurk waarop dit forum drijft. Ik ageer alleen een beetje tegen etiquetteregels, soms is het passend en de enige optie, maar je mag er best vanaf wijken als dit beter uitkomt. Als we heel de dag volgens etiquetteregels zouden leven dan werden we gek denk ik🙂.

Helemaal waar! Nu dat achter de rug is… tijd voor een frietje oorlog. Of is het patatje :thinking:

1 like

Of voor begrafenissen, is ook de reden dat ik er een in huis heb😕