Sorry maar met natos kan ik niet helpen Super op de foto maar op de pols…
En een lederen nato? (Die heeft Hamilton ook)
Timefactors, STRPS,en onze sponsor.
Ik vind die van Phoenix wel fijn.
Zo’n dure Omega nato b.v. is echt overrated.
En zwemmen kun je er ook niet mee. Een nato, of die flap laat los en schiet uit de keepers. Zo ben ik bijna een horloge verloren onderwater. Die nato hing alleen nog vast aan de gesp. En het is teveel toeters en bellen aan de pols. Ik heb de nato’s al een tijdje uitgefaseerd. Bij elkaar zo’n 13 meter
Dank allen voor de eerste ronde met tips. Om het wat uitdagender te maken het volgende;
Wat ik dus eigenlijk zoek:
-single pass
-seatbelt
-als het kan: korter te maken
Dat laatste is een (erg) nice to have overigens
Andere punten blijven overeind:
-goede kwaliteit
-verzendkosten onder de 20 euro
MN straps zijn geen nato’s
De beste nato’s komen van https://www.julien-faure.fr/ De Jaquard straps van Tudor komen van hun. Mega fijn spul. Maar in de regel zijn nato straps kut. Elastiekjes van Erika niet want de pasvorm is altijd goed.
Ook voor nato’s geldt: Pay peanuts, get monkeys. Als het dan toch moet dan zou ik kiezen voor Watchbandit (15% korting als je ze via uhrforum een bericht stuurt) of https://www.rsmwatchstrap.com/product-category/engraved-stripe/
Groetjes!
Miros-time.de vind ik altijd hele fraaie nato’s leveren voor een redelijke prijs. Veel verschillende types nato.
Phenomenato!!
Ik vind de old school nato van Miros geweldig.
Lekker strak weefsel en platter dan de meeste nato’s.
Tuurlijk helemaal gelijk! Maar jouw vergelijkend warenonderzoek is legendarisch
Yep! De nato’s van Miros zijn steviger dan gemiddeld. Ik vind dit heel erg prettig en solide dragen.
Ik heb moeten wennen maar ik ben ook overtuigd
Watchbandit niet vergeten
De seatbelt nato’s van Atelier de Griff zijn erg fijn.
Ondanks dat CNS het hier meestal moet ontgelden vind ik de premium straps dikke prima.
Niet echt nato, maar de Chevron van Crown & Buckle zijn mooie en lekker zittende banden.
Timefactors vind ik er echt met kop en schouders uitspringen.
Kosten geen drol en zijn super.
Mijn Komandirskie heeft 2 weken alle dagen uuuren in de zee gezeten. Ook al baantjes mee getrokken. NATO geeft geen krimp. Wat voor Kung Fu doe je in het water dat dat loskomt?