de beste smoes om wéér...

Wat is de beste smoes om wéér een horloge te kopen?
Mijn werkwijze blijkt alsvolgt: Ik ben geinterresseerd in antieke meubelen. Ook oldtimer auto’s en brommers… Zelfs een flink aantal karakteristieke huizen heb ik al gekocht en verbouwd. Mijn liefhebbende echtgenote vindt het minder erg als er weer een vintage horloge bijkomt. Dat past er wel bij in een lade​:grin::wink:

5 likes

Er is geen smoes nodig toch?

1 like

Jouw liefhebbende echtgenote moet gewoon de wafel houden als jij weer een horloge wil kopen, dat bepaal je toch zelf?

Natte tosti. :joy:

36 likes

En

Heb je je ontbijt nog niet gehad? :slight_smile:

6 likes

Weet niet waarom maar moest denken aan deze oude mop…

Wat zeg je tegen een vrouw met twee blauwe ogen?

Niets, want je hebt het al twee keer gezegd.

11 likes

Als de tosti nat is van de ketchup dan heb ik daar geen enkel probleem mee. :partying_face:

Zo lang er geen slierten aan de tosti hangen Ben ik tevreden, of hebben we het niet over zo een soort tosti?

2 likes

Gooi er voor de duidelijkheid maar even een afmelding in.

Edit: Afbeelding dus. :joy:

1 like

:+1:

2 likes

Het kan hier weer niet ordinair genoeg…

3 likes

U hebt geen vrouw?

1 like

Jij wel en je moet een smoes verzinnen? Ik zou eens goed in de spiegel kijken dan. Wij zijn inmiddels 23 jaar samen maar als ik een smoes moet verzinnen om een horloge te kopen maak ik er een eind aan. De relatie dan.

7 likes

Terugkomend op de vraag, geboorte is een goeie lees ik hier vaak. Dus gas erop en 9 maanden geduld, toedels :wave::wave::wave:

4 likes

Wat een kortzichtige reactie weer. In principe hoef ik niet te overleggen laat staan een smoes verzinnen. Ik geef wel aan dat ik met een aankoop bezig ben, logisch want we brengen samen het geld in. Inmiddels al ruim 29 jaar mijn lief.

4 likes

Valt wel mee hoor en niks mis met overleggen. Maar een smoes verzinnen? Komop zeg!

Ja dat dus.

Zeggen dat die Rolex die je gaat kopen over een paar jaar 40% meer waard is.

Klaar! Vegen maar.

We begrijpen elkaar wel. :slightly_smiling_face:

Ik vind die grap, en het liken ervan, toch een tikkeltje dubieus, maar ik heb dan ook een naaste die slachtoffer is geweest van huiselijk geweld, en heb geen gevoel voor humor meer op dit gebied.

Het enige wat ik er van kan zeggen is dat ik het OK vind als dergelijke echtgenoten na een nacht slapen al dan niet wakker worden in een poel van hun eigen bloed.

Terug naar het onderwerp in casu:

Grote uitgaven bespreken mijn partner en ik met elkaar. Als het niet gelegen komt moet ik het niet doen, zo makkelijk is dat.

Ach, zo lang er in het gezin geld genoeg is om dat soort luxe aankopen te doen zonder dat je partner iets moet laten, soit.

Zodra je een gemeenschappelijke poel middelen hebt waar je prioriteiten mee moet stellen vind ik je een natte tosti als je je partner niet betrekt in eventuele grote aankopen.

17 likes

Ik sla gewoon een keer met de vuist op tafel,hoezo?

1 like

De meeste vrouwen trappen in “sale”, als ze zien dat een invicta een originele prijs van 1200.- had en nu afgeprijst is naar maarliefst 200.- dan is dat toch een enorme korting die je niet kunt laten gaan!

Wij mannen weten gelukkig wel anders.