De beste stalen band?

De beste stalen band is van leder. Of Nylon, als het warm is.

Maar als jij een Calatrava koopt wil ik 'm sowieso wel even zien heur, daar hoef je niet voor te zieken met een Jub… jub…:face_vomiting:… jubilee.

Maar jubilee, oyster en een dunne milanaise zijn nog tot daar aan toe. Waar je mij pas echt verliest is bij Shark Mesh. Een schakelband die doet alsof het milanaise is. Zo slecht. I’m looking at you, Squaleee.

1 like

De titanium band van de Pelagos is nog niet genoemd en vind ik persoonlijk Super!!

Ook de Stalen band van IWC is geweldig, maar mist fijnafstelling.

6 likes

Net 2 dagen mijn NA speedmaster ref 3511.80 om de pols band zit als gegoten met prima fijn afstelling

:joy::joy::joy: ja fate heeft wel een fetisj voor oud ijzer!
Zal ook nooit is een net leren strap dragen ofzo.

even kijken hoeveel mensen happen

1 like

Bij de schakels die je zelf kunt vervangen zitten splitpennen of schroefjes maar bij de eerste schakels niet. Hoe zitten deze vast? Pen erin geperst en afgeslepen? Iemand die dit weet?

Edit, ik zie nu dat de schakels niet massief zijn :sweat_smile:

1. Oyster
  2. Leder
  3. Rubber
  4. Perlon
  5. Canvas
  6. Nato
  7. Flutnato
  8. Jubilee

Jij blijft maar enthousiasme ventileren over de Damasko bracelet. Handig, ik hou het maar bij liken.
Maar fijn dat hij zo goed bevalt :slight_smile:

Hij wijkt wel te veel af om hem een Oyster te noemen eigenlijk.

2 likes

Zelf erg tevreden over deze :slight_smile:

1 like

BFK op staal

Dat is pas staal.

1 like

Vind ik persoonlijk de fijnste band.

3 likes

Waarom moet ik hier in mijn hoofd nu weer iets niet-policy-proofs tussen fotoshoppen…

En dat is het ook. Ik was bijna zover om er één te bestellen en toen kon ik een nette occasion krijgen. Lucky me.

Dank je. Ik vind het een fantastisch combi.

2 likes

De oyster om mijn polar vind ik prettig, maar ook de stalen band vd Oris Aquis is top. In het lagere segment de stalen band vd Seiko BFK.
Verder de stalen band vd Black Bay en de stalen band vd Omega Seamaster 300m coaxial mits met fijnafstemming.
Beste van allemaal de titanium band met de geweldige verstelbare sluiting vd Tudor Pelagos.

yeah baby.

1 like

Met oordoppen in… maar eerlijk: die zit wel heerlijk. Ik draag m graag op een SKX Daniel :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Klopt hoor, vrij comfortabele band. Ik vond de band van de BFK veel te stug en bulky. Ook prikken die divers extensions op de Seiko banden altijd vervelend in mn pols waardoor ze helemaal niet comfortabel zijn. Daar had ik bij de SKX ban ook geen last van. :sweat_smile:

1 like

Meest comfortabele stalen band die ik zelf heb gedragen. Je moet even goed zoeken naar de juiste met bijv. half-links of een andere clasp, maar dan zit ie ook echt heerlijk.

2 likes

Vind ik den van de minst comfortabele banden die er bestaan. Slecht verstelbaar icm een lange sluiting. Je moet echt geluk hebben dat alles icm je pols vorm en omvang goed zit. Was bij mij niet het geval dus. Nieuw gekocht en snel weer doorverkocht lang geleden.
Daarnaast is de band een harenvreter in het kwadraat. Pijnlijk en irritant.
Wel de mooiste SMP die ooit gemaakt is met goede lume :grinning:

Hear hear hear.!!!

1 like

Ik vond die band van de laatste Seamaster versie scherp aan de binnenkant. Snijdend in het vlees zo gezegd.