Rammelen doet ie. Maar hij draagt als de beste.
Geen last van. Voor mij de meest comfortabele stalen band die ik ooit had.
Das mooi. Hangt er denk ik ook van af hoe je het horloge draagt . Ik draag de mijne best wel strak om de pols en merk misschien daardoor eerder scherpere kanten.
Als vnl. ex-stalen bandendraagster zeg ik:
-géén rinkelende folded end links
-géén clasp die ik niet zonder nagel(lak)schade kan bedienen
-géén band zonder micro adjustment
andere criteria zijn vaak een smaakzaak
Hier ontbreekt iets. Nagenoeg heeft een qualifier nodig.
Nagenoeg nooit of nagenoeg altijd.
Zonder nooit of altijd is je stelling nietszeggend.
Ik geloof niet dat ik dat wil zien.
Draag nog niet zo lang staal maar ben wel verkocht !!
Lekkerste: tramrails van de Seamaster
Dan oyster van de Sub
Dan solid oyster van monsterwatch
Dan de jubilee van strapcode.
Niemand trouwens die de fighter bracelet van breitling comfortabel vindt? Vind ik een van de meest comfortabele banden. Geen harenvreters zoals de omega banden en lekker robuust. No bonsense sluitingen. Niet zo mooi als de banden en sluitingen van een moderne Rolex, maar de schakels zijn allemaal geschroefd en alles voelt lekker degelijk aan.
Geen klepperende endlinks !
Geschroefde schakels en microverstelling zonder gereedschap graag .
Ik merk dat ik de omega schakels ( ook bol aan de binnenkant ) het fijnste vind .
Op een zware kast ook graag een dikke band met dikke sluiting zodat de kast niet gaat hangen .
Ik heb ook een hekel aan blikkerige sluitingen waar je nagels van afbreken bij openen .
De keramische verende kogeltjes zoals in de tudor sluitingen vind ik geweldig comfortabel .
Ohh , de band van mijn Omega planet ocean master chronometer vreet geen haren
Ik kwam vandaag een leuk artikel tegen voor bij dit topic https://api.watchville.co/v2/posts/36143/click
Thnx!
Een PO heeft me nooit aangesproken, dus ook nooit gehad. Maar de band schijnt inderdaad qua harenvreten veel beter te zijn dan de oudere type banden.
Hoe draagt hij? Want mooi is hij zeker!. Echt verbazingwekkend stuk seiko staal die band. Erg mooi.
Draag hem nu al een paar dagen en moet zeggen dat het best lekker draagt.
Je voelt wel dat je wat om hebt maar met drie schakels eruit en dan nog 200 gram mag dat ook wel.