De Bulova moon watch

Vroeg mij al af hoe je er nou uitziet in het echt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier heb ik de zonnebril af gedaan en mijn pak ingeruild voor een varkensleren jack zoals je ziet. De kop zit er zelfs nog op.

6 likes

Klopt!

3 likes

Op een zwart/wit nato (totdat de donkerbruine racing band binnen is). Misstaat niet imho

1 like

Bulova moonwatch op een Isofrane duik band. Een vreemde combinatie, maar het bevalt super goed! Het laat de Bulova veranderen in een sportief, modern horloge. Omdat de Isofrane vrij dik is sluit het mooi aan bij de wat langere lugs van de moonwatch.

6 likes

1 like

Je bent nog niet verkocht he. :joy:

1 like

Even geschiedenis lesje over de Apollo missies lezen…

3 likes

Racing strap van cheapnatostraps ook ontvangen

8 likes

Bij Amazon.co.uk nu weer voor 329 pond te koop op de leren band.

De prijzen voor de Bulova moonwatch lijken wel dagkoersen. Ik heb 1 website met de stalen band, en 1 met de leren band in mijn startpagina’s staan en dan zie je hoe vaak die fors wijzigen.

Moet toch een hele forse marge op zitten, of niet?

1 like

Kan je die link met de stalenband tegen een lage ( goede ) prijs aub delen ? :wink:

Laatste keer op het punt gestaan aan te schaffen maar toch ervanafgezien. Formaat lijkt me wat fors voor mijn pols.

Wel leuk horloge voor de prijs.

Welnee :wink:

Ik begrijp nu gelijk de naam van die website (camel).

1 like

Edit: ik denk dat ik precies te laat ben: nu (15 minuten later) staat 'ie op de productpagina ook voor € 488. BALEN!

Hij staat nu bij Amazon Italie voor € 363 met stalen band. Wat ik niet begrijp: als ik hem toevoeg aan mijn winkelwagentje en dan Paesi Bassi (Nederland) kies, staat er op de product pagina nog steeds € 363. Ik voeg hem toe aan mijn winkelwagen, klik op de winkelwagen en rara: ineens is het € 488 geworden (maar liefst € 125 hoger!.Ben ik gek, of klopt de site niet?

En onder de prijs staat dan “De prijzen van de artikelen in het winkelmandje weerspiegelen altijd de meest recente weergegeven op de betreffende productpagina’s.”

Italie ligt in de EU (dus geen btw), en € 125 verzendkosten lijkt me wel zéér overdreven (tenzij de bass himself met de Porsche gelijk langskomt).
??

Ik heb even op de link geklikt en zie nu als prijs 488 Euro.
Ik denk dat je nu net te laat bent, maar de prijs gaat continue op en neer, even wachten dus.
Ik geloof dat ik 3 Euro porto heb betaald of misschien was dit voor een of andere heffing, ik weet het niet meer precies.

1 like

380 pond amazon.uk

mooie klok voor een mooie prijs, heb je alleen nog een mooi bandje nodig

5 likes

Ik wacht geduldig de advertentie op de markt af

2 likes