De Bulova moon watch

@sprinter is met dit geweldige bandje aan het shinen tegenwoordig

1 like

Jaaaggggggghhhhh :slight_smile:

1 like

Lekkere warme kriebels in m’n buik bij dat bandje…

1 like

Nieuwe versie:

1 like

o wauw, die ziet er cool uit. Lijkt ook wel een stukje kleiner?

1 like

Op het eerste gezicht idd een fraai exemplaar. Volgens mij qua afmetingen gewoon gelijk.

Gave etalage op het Spui…

3 likes

3 likes

Prachtig! Zou die graag willen hebben. :sunglasses:

1 like

Voor degene met interesse in Apollo foto’s… Het boek wordt 9 april gepresenteerd bij ABC.nl (aanmelden verplicht) in Amsterdam.

3 likes
2 likes

Al bekend wanneer die uitkomt?

Nee, volgens dit stuk zijn de afmetingen exact gelijk. Hij is alleen zwart gemaakt, heeft een nieuw logo en heeft geen datumaanduiding meer. Verder komt hij standaard met een leren nato.

Last year, the Apollo 15 “Moon Watch” was the first revival from the Archive Series, which is focused on bringing back iconic designs from the past for modern audiences. For 2017, Bulova is following up on that successful release with a blacked-out version of the Moon Watch paired with a black leather NATO-style strap. Differences between version 2.0 and last year’s variant include the introduction of a new sans-serif Bulova logo and the exclusion of a date–two small, but impactful changes. The case dimensions are otherwise identical to that of the first iteration. There is no accompanying bracelet option.

2 likes

Had gehoopt dat hij iets kleiner zou zijn. Draag de vorige versie met plezier maar merk toch dat hij af en toe te fors is. Originele versie van Captain Scott is 40mm.

1 like

Dit is voor mij de rede dat ik er geen 1 heb. Lijkt mij persoonlijk wat te fors.

Die zwarte is wel heeuuul vet!

Tja, dit is er zo een waar ik weer door getriggerd word mijn Pebble EN Omega weer eens gedag te zeggen (beide niet te koop)

doe mij de oude maar

Dat dacht ik ook, maar hij draagt wat kleiner. Ik heb een polsomtrek van 18,5 cm en dan is het kiele-kiele. Tikkie te fors maar net acceptabel. Ik verwacht dat de zwarte door de kleur iets kleiner draagt en ik denk dat er eentje gaat komen. Bij 42 mm was het een no-brainer.

1 like

Dus op 17cm veel te groot :frowning:

1 like