Ben benieuwd of u de Bulova Moonwatch nog heeft.
Denk er aan om deze aan te schaffen.
Ze worden echter veel “geflipperd” dus vraag me af of er iets is waardoor men deze weer snel verkoopt?
Welke maat Nato heeft u gebruikt op de Bulova? Volgens mij is de standaard maatband 20 mm maar kan er ook een 22 mm nato op.
Het is een geweldig horloge, Helaas door de 52mm ongeschikt voor mij.
Iemand nog iets gehoord over de kleinere versie? Of was dat definitief een gerucht?
Helemaal mee eens! En dan heb ik nog heel brede polsen, dus ik kan hem best hebben. Maar ik ben niet alleen oud, ook ouderwets, en ik hou meer van kleinere klokjes. We wachten gewoon op de kleinere!
Dan mag je nog lang wachten. Dit is een bewuste keuze geweest van Bulova aangezien het exemplaar van Dave Scott 40mm was en Bulova er niet voor had gekozen om de reissue ook 40mm te maken. De PVD variant van de moonwatch is ook 45mm. Zit ook te wachten op een kleinere variant maar ik denk niet dat die gaat komen.
Het had dan toch logischer geweest als ze de reissue ook 40 mm hadden gemaakt i.pl.v. de huidige 45 mm. Enfin; ik vind het niet erg. Als er ooit een kleinere komt, dan koop ik er wel eentje en anders doen we het voorlopig hiermee. Het is voor mij geen blijvertje, want ik vind hem uiteindelijk toch echt te groot.