De Bulova moon watch

Ben benieuwd of u de Bulova Moonwatch nog heeft.
Denk er aan om deze aan te schaffen.

Ze worden echter veel “geflipperd” dus vraag me af of er iets is waardoor men deze weer snel verkoopt?
Welke maat Nato heeft u gebruikt op de Bulova? Volgens mij is de standaard maatband 20 mm maar kan er ook een 22 mm nato op.

Ik hoor het graag.

Groet Michel

Ik heb je gisterenavond een PB gestuurd. Ik heb er een te koop ook.

1 like

En ik ook, alternatieven voldoende denk ik.:wink:

Ik flipper omdat hij me heeft geïnspireerd tot aanschaf van een Speedy.
Bij mijn weten zijn de Bulova’s juist veel horloge tov de prijs.

2 likes

Ze worden ook regelmatig geflipperd omdat ze spotgoedkoop op Amazon stonden, en er dus winst kan gemaakt worden. Op zich is met het horloge niets mis!

2 likes

Zeker niets mis met dit prachtige horloge:

2 likes

Ja, hoor een 22 past ook wel, :wink: en ben er nog steeds tevreden over, :+1:

1 like

Waarom zou je dat willen. ?

Misschien omdat ie er tig heeft liggen, kan toch, :hushed:

Lijkt mij frommelen worden, maar goed ieder zijn meug. :wink:

1 like

Heb de volgende 2 straps besteld (20 mm).
Hoop ze volgende week binnen te hebben.
Morgen komt wellicht de Moonwatch aan!

4 likes

Het is een geweldig horloge, Helaas door de 52mm ongeschikt voor mij.
Iemand nog iets gehoord over de kleinere versie? Of was dat definitief een gerucht?

1 like

Volgens mij is hij slechts 45 mm :grin: Ik vind hem prachtig, maar ook te groot.

Ik heb niets over een kleinere versie kunnen vinden. Als die er komt, zou ik er best een willen.:relaxed:

@Klokkengek

Ik bedoelde de Lug to Lug.
Die 52mm is echt te, Wat overigens echt erg jammer is.

1 like

De Aevig Balaur is 49mm Lug to Lug, Dat zit nog net goed.

Helemaal mee eens! En dan heb ik nog heel brede polsen, dus ik kan hem best hebben. Maar ik ben niet alleen oud, ook ouderwets, en ik hou meer van kleinere klokjes. :relaxed: We wachten gewoon op de kleinere! :+1: :sunglasses:

1 like

Dan mag je nog lang wachten. Dit is een bewuste keuze geweest van Bulova aangezien het exemplaar van Dave Scott 40mm was en Bulova er niet voor had gekozen om de reissue ook 40mm te maken. De PVD variant van de moonwatch is ook 45mm. Zit ook te wachten op een kleinere variant maar ik denk niet dat die gaat komen.

1 like

Het had dan toch logischer geweest als ze de reissue ook 40 mm hadden gemaakt i.pl.v. de huidige 45 mm. Enfin; ik vind het niet erg. Als er ooit een kleinere komt, dan koop ik er wel eentje en anders doen we het voorlopig hiermee. Het is voor mij geen blijvertje, want ik vind hem uiteindelijk toch echt te groot. :relaxed:

Reissue betekent toch een grotere versie van het origineel in horlogeland?

Betekent toch gewoon ‘heruitgave’ ? Ik zie geen link naar het formaat, maar ik weet lang niet alles!:relaxed:

Ze noemen het zelf een replica. Dus dan zou je denken dat het in grote lijnen gelijk is.

1 like