Het is hier verboden om over replica’s te praten!
Ja letterlijk wel, echter zie je bij zo goed als alle merken dat ze het formaat ook (flink) vergroten. Bijvoorbeeld Seiko, Hamilton etc.
Best zonde want vaak was het originele formaat mooier.
Ja dat klopt idd. Typisch Amerikaans overigens haha, the bigger the better.
Wat een gelul weer.
Ik kan niks dragen onder de 44mm, dus grotere formaten zijn meer dan welkom !
Het heeft met het modebeeld te maken. Ik heb een reissue van Oris uit de jaren '90, van een horloge dat ze in de jaren '50 maakten. De reissue heeft hetzelfde formaat als de oorspronkelijke had, maar dat komt omdat in de jaren '90 de horloges ook nog kleiner waren dan nu. Echter; nu zijn grotere horloges in de mode, dus worden de reissue’s aangepast aan dat modebeeld. Ik ben met je eens dat de oorspronkelijke formaten vaak mooier waren.
Tikkeltje kleiner, maar komt in de buurt
Ik heb inderdaad grote polsen en kan gewoon niks onder de 44mm hebben.
Het staat gewoon niet.
Dus blij dat, vooral Hamilton, ook aan mij denkt
Ik ben toch wel geintresseerd in zo’n mooie Bulova Moonwatch. In dit topic lees ik wat tips om er eentje nieuw aan te schaffen voor een nette prijs.
Weet iemand waar ik er een kan vinden voor een schappelijke prijs? In NL geen verkooppunten denk ik?
Hier staat er een op stalen band te koop.
Fijn horloge, grotere pols wenselijk i.v.m. 45mm
Hahaha tegelijk!
Toevallig iemand in de regio Den Bosch / Eindhoven / Gorinchem / Breda waar ik dit horloge (bij voorkeur op stalen band) eens zou kunnen passen?
Ik heb een pols omtrek van 17-17,5 cm en twijfel heeel erg.
Misschien iets voor iemand hier?
Voor mij hier wel in ieder geval wel . Als hij niet bevalt dan stoot ik hem wel weer door.
is dan een betere optie. Met gebogen pushpins kun je hier nl. wel leer op doen, terwijl de stalen band niet past op de 251.
Wel een stukje duurder.
Valt mee. Alleen als je er uit gepikt wordt door de douane…
dat mag niet! Idd, invoer vergeten (had hem via de NL ebay gevonden en niet goed gekeken).
Op Uhrforum krijg je hem dan wel met winst verkocht hoor
en de stalen band.
Ja die vond ik niet wat op die Bulova Moonwatch. De brushing komt niet overeen met de kast.