Ik ben benieuwd, vanaf hoeveel cm zijn ze goed passend? Die van mij komen uit op zo’n 17,5cm (5,5 flat)…
Stuk groter dan 17,5cm.
Valt gelukkig best mee, hier zit hij op een 19,5cm:
2cm minder omtrek en hij komt wat hoger te zitten, denk nog minder ver dan als hieronder:
Ik teken ervoor.
Kom je nog wel op terug trust me. Die klittenband strook is gewoon gemaakt voor grote polsen. Bij kleine polsen hou je een lap band over een soort lus.
Krijg het idee dat iemand hier gemakkelijk van het custom pakketje wil af komen wat deze meneer zelf heeft samengesteld maar er daarna achter kwam dat het niet past.
Thanks Candide, komt dinsdag binnen. Will report back…
Nog niet
O wauw, £271 is niet veel…
Was… is nu niet meer te vinden aan deze prijs
Komt wel weer. Is om de week verschillend.
Hé, die heb ik ook gezien.
Leek me een prachtige set. Baalde ervan dat hij al zo snel verkocht was.
Dit zou betekenen dat ze 2 verschillende kasten hebben ontworpen.
1 voor de versie met de metalen band en 1 voor de versie met de lederen band.
Of begrijp ik het dan niet helemaal?
Ja dat klopt. Dat staat 100 keer benoemd als je de voorgaande berichten terugleest.
Wow, dat zijn wel hele mooie bandjes voor de Moonwatch?
Zijn die “gewoon” te koop of zijn deze van Ko?
Absoluut! Ik heb een strap van Ko en wil hem allereerst aanraden, een custom strap voor die prijs is by far het leukste.
Beide bandjes zijn gewoon te koop.
De onderste is van Cheapestnatostraps (15 euro) en de bovenste van Watchgekko (35 euro).
Ik heb alleen de onderste, maar die van Watchgekko of een custom van Ko lonkt…
Vandaag deze gave klok binnengekregen. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het horloge en de diepte van de plaat en subdials…
Ben niet zo’n goede fotograaf, maar hierbij een duit in het zakje: de keuze voor een strap…
Gefeliciteerd! Topper!
Die foto op de eerste strap is echt heel vet!
Prachtklok. Alleen kan ik maar niet wennen aan de ‘262 Khz’ in cursief op de onderste subdial. Dat is voor mij de deal breaker helaas.