Zou je mss nog wat foto’s kunnen plaatsen waarop de kast en de band goed te zien zijn?
Op jouw foto vraag ik me af of ik dat mooi zou vinden, geborstelde band naast een matte kast.
Goed bezig Sverre. Mooi ding hoor. Dus de Steinhart krijgt concurrentie?
Dank u voor de tip!!
Net een bandje gescoord op cheapestnatos (waar gelukkig veel meer dan enkel NATO-straps worden aangeboden).
Zit me erg te verheugen op de aankomst van het bandje. k Ben benieuwd of de Moonwatch echt nog mooier kan worden…
Leuk om te horen!!
Ja absoluut, ze zijn gelukkig veel meer lederen bandjes gaan verkopen. Alledrie de bandjes op de foto een paar posts hierboven zijn ook via hun gekocht. 15 euro per stuk kan je lekker afwisselen.
Bedankt voor je foto @willemC . Ik vind het echt een mooi horloge, terwijl ik bij de Omega Speedy nooit het idee heb gehad “die wil ik wel hebben”. En de maat van de Bulova is voor mij net ietsje gunstiger. Nu nog uit zien te vissen of ik hem op staal of op leer wil hebben. Op staal is 'ie wel fors duurder zag ik.
Valt toch wel mee? Ik heb de stalen versie gekocht voor dezelfde prijs als dat de andere versie te koop was. Enige nadeel van de stalen versie is dat banden swappen lastig is omdat de lugholes dichter bij de kast zitten.
Kan natuurlijk dat je voor de niet stalen band-versie veel hebt betaald?
Op dit moment kom ik voor de stalen band op € 471 (eBay UK) en voor de niet stalen band op € 363 (Amazon IT). Dat is een verschil van € 108, wat ik fors vind op dit bedrag.
Maar misschien weet jij betere deals die ik niet heb gevonden, dan houd ik me aanbevolen!
Ik heb dit simpele dilemma opgelost door gewoon meer te betalen hahaha
de prijzen die jij noemt zijn wel echt de bodemprijzen. Wanneer je hem hier in NL koopt zal het altijd rond de 500 zitten. Zoals.ik hier op het forum begrijp staan mensen niet echt te springen over deals met italiaanse verkopers… slechte ervaringen. Succes met de aankoop. Het is in ieder geval wel echt een top horloge die elke cent waard is!
@willemC Dat vermoedde ik al. In dit geval betreft het Amazon in Italie, en daar zou ik wel het minst bang voor zijn dat die niet zouden leveren wat ze beloven. Overigens via de baai ook diverse malen in Italie gekocht, maar dan ook enkel bij verkopers met een uitmuntende feedback.
Heb de moonwatch nu ongeveer twee maanden in bezit en ben er nog steeds verliefd op. Ik ben bewust gegaan voor de versie met twee bandjes omdat ik af en toe graag van bandjes wil wisselen.
Ondanks dat het echt een hele mooie klok is, ga ik hem denk ik wel in de verkoop zetten. Merk dat ik sneller mijn 40mm horloges pak…
aan de looks ligt het niet:
Ik heb hem binnen uit Italië !
Verzonden met Amazon Prime Free Shipment, afgeleverd door DHL.
Als je dit niet vertrouwt, dan weet ik nog wel een betrouwbare bron in Nederland die hem voor 450 Euro kan leveren (alleen zolang Amazon Italië voorraad heeft voor 100 Euro minder)