Ik vind het een heel mooi horloge, maar het formaat is inderdaad aan de grote kant. Jammer anders had ik hem zeker overwogen (zelfs als topkandidaat) om mijn chrono in de collectie te worden.
Ik moet zeggen dat hij me wel meevalt voor zijn 44,5mm, hij draagt zeker op leer/nato wel wat kleiner (43mm zou ik zeggen) doordat hij ook niet heel hoog is. Maar iedereen heeft een eigen bandbreedte en als die 43 overstijgt dan is dit idd aan de grote kant…
Wel mooi om te zien dat de ‘markt’ een beetje van slag is door de Amazon prijzen. Iedereen is zoekende naar een acceptabele verkoopprijs.
ja die is ineens even dik honderd piek gezakt, een tweedehands mint staat Bulova Moonwatch deed ‘vroegâh’ makkelijk 450/475 euro, nu is dat 300/325, omdat ze nieuw voor 330/340 te koop zijn, maar niet continu dus voor de ongeduldigen onder ons is een tweedehands exemplaar hier wellicht handiger.
Krijg volgende week een nieuwe binnen. Reserveren kan
ik bied 300
301
Op staal doen ze in nieuwstaat 390 lees ik. De eerste marker is een feit.
Schappelijk prijske toch
Vind het ook een mooie prijs. Bij ten2two stond hij laatst voor €500. Dus €390 is een top prijs. Hij is elke cent waard! #trotsemoonwatcheigenaar.
Yup
En waar is dat Ide?
Hier in het blauwe gedeelte.
Mooie prijs… Had ik nou maar iets meer geduld gehad
Ja geduld en een schonezaak en de relatie daartussen
Voor de geïnteresseerden: 353 euro nu voor de niet-stalen-band-versie op amazon.it.
Op amazon.de 530 euro!?
Ik zag het. Weer even getwijfeld. Toch maar niet gedaan. Doorsparen voor de grail.
Grail = Omega Speedmaster?
Bijna goed.
Omega Seamaster Planet Ocean.