Ik ben sinds vandaag toegetreden tot de club van 300 hardcore HF adepten die onafgebroken het forum afstruinen. Zijn er tussen de 299 andere devotee’s nog mensen die tips hebben voor een nieuw lid van de club?
Officieel hebben leden van deze club blijkbaar te veel tijd over
Maar ik ga nu eerst even mijn nieuwste aanwinst afhalen die eindelijk na een flinke vertraging geleverd schijnt te zijn volgens de T&T. @Batossai ik ga de BOLDR ophalen.
jaja… eh… nee… Al veel en veel te laat.
Dwangbuis helpt misschien nog, maar ook dat betwijfel ik.
@Da_Watcher. Welkom bij de club. Een heel privilege. De ballotagecommissie heeft eindelijk het besluit kunnen nemen. En tsja… als je zover bent gekomen kun je er niet meer af… Mensen spreken je er op aan. Ze verwachten iets van je… Je bent een voorbeeld voor ze… Je behoort tot “the inner-circle”.
En buiten dat…They will “make you offers you can’t refuse” anymore…Jammer hoor.
Keppum!'
Leuk ding hoor en het is denk ik wel een keeper om erbij te houden. Niet eentje om in de vullesbak te keeperen
Ik ben wel tevreden en was een zeer nette prijs voor deze specs. Hoop dat die van jou ook vandaag komt dan.
Ik zal als ik er aan toe kom wel even wat plaatjes en een NA doen. Voor het geld echt zeer mooie specs en een leuke uitstraling vind ik.