De crème de la crème

Voor alle duidelijkheid … Helaas is GEEN ENKEL van deze horloges van mij

Wel zijn ze van 2 goede vrienden wat me wel de mogelijkheid gaf en geeft om ze af en toe te dragen.

Gewoon omdat ze zo mooi en uiterst zeldzaam zijn enkele foto’s

(Niet mijn beste foto’s ooit vrees ik, het was dan ook met ene iPhone ipv ene meer professionele camera)

Heb je een favoriet ?

Met een onbeperkt budget zou het voor mij zonder twijfel de Roger Smith zijn.

49 likes

Bedankt voor het delen.

Mijn favoriet is Copenhagen.

1 like

de vriend van de rechthoekige Patek, die moet je goed te vriende houden. hahahahaha

5 likes

Het zullen wel dure stukken zijn, maar ik moet zeggen dat de afleesbaarheid bij de meeste te wensen overlaat. Dus daarom kies ik voor die PP met maanstand.

4 likes

inderdaad unieke stukken :ok_hand:

1 like

Ik vind de donkerblauwe Patek chrono de mooiste.

Leuk om zulke stukken zo bij elkaar te zien :slightly_smiling_face:

Verder is mijn conclusie dat duur en mooi lang niet altijd hand in hand gaan.

4 likes

Nice. Lekker om zulke vrienden te hebben :sweat_smile:

1 like

De vraag is: waarom zitten die vrienden niet gezellig ook hier met ons op HF?

5 likes

Bedankt voor het delen, dit komt niet zovaak voorbij. De stepped case Patek zou ik weleens willen zien van dichtbij. De rest uiteraard ook.

2 likes

Die hebben daar personeel voor.

9 likes

Db28, zonder twijfel. Complimenten aan je vrienden, waanzinnige smaak en het zijn echte kenners/liefhebbers.

1 like

Breguet voor mij.

1 like

Het zijn natuurlijk bijzondere horloges en het vakmanschap erachter is inderdaad van het hoogste niveau maar ik vind het allemaal geen aantrekkelijke horloges

5 likes

Ik heb een heel vaag vermoeden dat het vrienden zijn die “woonachtig” zijn in luchtkastelen in de pittoreske plaats Utopia… Zou jij een horloge van tienduizenden euro’s (de Breguet is + 50.000,-) aan een “vriend” uitlenen?

1 like

Aparte horloges.
Apart verhaal.
Lekker apart allemaal.

3 likes

Insinueer je nu dat ik dit verzin?

En ter info, die Breguet is nog 1 van de goedkoopste op die foto’s. De smith is + 500k

Een half miljoen!!!
Op een houten tafeltje!!!
Zodat een vriend er een foto van kan maken om vervolgens op internet te plempen?

Apart.

Aparte reacties.

De TS post ook foto’s uit kleine manufacturen.
De gewone man raakt daar niet of moeilijk binnen.

1 like

Die Roger Smith is wel :heart_eyes:.
Hij was leerling van George Daniëls dacht ik.

1 like

Heel aparte manier van reageren van jou inderdaad. Waarom, kan je je afvragen. :thinking:

Als je een half miljoen kan neertellen voor een horloge zou het wel heel triest zijn als je door het leven moet gaan met constante bilspleetkramp van schrik. :joy:

Plus, liever hout dan wat dan ook qua materiaal eigenlijk. :smile:

4 likes