Als het niet vertrouw dan zet je er toch gewoon eens nieuwe springbars in?! Of je laat je hele band en sluiting nakijken.
Wel een mooie sub. imho het mooist op originele stalen band
Ohja kijk ook eens naar de ‘over-under’ manier van een nato dragen. Als je toch voor een nato band gaat dan is dat een iets comfortabelere manier van dragen.
Gewoon lekker dragen op de band die je prettig en mooi vindt en het horloge even verzekeren tegen schade/diefstal/verlies buiten huis. Dan heb je rust in je hoofd en plezier van je horloge.
Gaat meer om het idee dat altijd geroepen word dat een nato de beste optie is voor zekerheid maar het spulletje hangt nog steeds aan 1 springbar in de gesp
vandaar mijn mening is (ondanks de lelijke ringen de zulu eigenlijk de winnaar is qua zekerheid aangezien deze geen srpingbar gebruikt bij de gesp maar een gelaste ring
Ah oké. Ik weet welgeteld niets van verzekeringen in Zweden, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Enige wat ik je verder kan zeggen is dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een stalen band zomaar (ook bij activiteiten) los laat en het horloge valt. Zeker bij een kwaliteitshorloge hoef je daar m.i. niet bang voor te zijn. Ik zou dus gewoon voor de originele band gaan voor de meeste zekerheid.
Wie zoekt zal vinden. Maar als je er goed naar moet zoeken kun je je afvragen of het erg waarschijnlijk is dat het jou gebeurt. Misschien vind je ook wel die verzekering als je even hard zoekt
denk ik dat je er goed aan doet om een zak-horloge met ketting te dragen. Mocht daar iets breken terwijl je niet naar de tijd kijkt zit die nog altijd in je zak.
Je koopt toch een Rolex sub. Om er mee het water in /op te gaan.? Mijn sub altijd om. Met verbouwen. Zwemmen, douchen,bad etc. Nooit problemen met de springbars. Gewoon dragen die hap.