De Drukste Dial

Zag de Seiko om van Chris alias @The_Don , en man man man, het houdt niet op, ik durf niet eens te schatten hoeveel getallen er op de wijzerplaat en bezel staan…
jpeg
Citizen heeft ook zo’n serie waar het lijkt of de cijfermagazijnen leeg moesten.

Grappig eigenlijk en verder totaal onbelangrijk of het nu mooi is of niet, ik vraag me af welke dial van welk horloge het nu zou winnen als het daarom zou gaan…

Merk, type en foto, meer is niet nodig om deze thuiswerkdag nuttig :wink: door te komen.
Gaat dus niet om mooi of lelijk, het gaat alleen om de grote getallen.
Kom maar door heren

:grinning::innocent:

7 likes

(Gelukkig niet van mij!) Wat een bizar drukke dial…

5 likes

Hahaha, mooi man, zou daar een binnenwerk in zitten van een 24 mm damesklokje? Als je kijkt naar die korte wijzers…

2 likes

Ik heb nu meteen een paracetamol nodig… :joy:

3 likes

Dit snap ik wel…


:grinning_face_with_smiling_eyes::sweat_smile::rofl:

2 likes

Met GMT functie, denk het niet, zal wel een ETA uit de 2893 serie zijn.

1 like

Dat zijn inderdaad volle dials! Ik moet bij drukke dials meteen aan Breitling denken :blush:

1 like

Excuus voor de dubbele post, er kwam mij ook nog een RM voor de geest!

5 likes

image

1 like

Deze is druk en nog mechanisch ook;

5 likes
3 likes

5 likes

Niet direct de drukste dial als ik het zo zie, wel een ontzettend drukke rekenringachtigetoestandding … in 1997 had ik er de ogen nog voor, nu moet ik er een loep bijpakken. :wink:

850 gulden, poeh! Overigens kreeg je daarvoor wel een top quartzuurwerk. Heb hem al een jaar niet in handen gehad, loopt slechts half minuutje voor. Netjes. Misschien maar weer eens gaan dragen.

7 likes

Deze valt af in de race omdat deze geen dial heeft.
Wel cijferbrei
:upside_down_face:.

1 like

Over smaak valt niet te twisten…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ben bang dat ik je niet helemaal begrijp, maar als je het over geluid en trillingen hebt dan komt dit wellicht in aanmerking?

![quote=“HansRombouts, post:16, topic:261802”]
is zódanig druk, zodat-ie zó snel trilt voor de ogen, dat-ie weer dus weer rústig oogt …

(zoals bij beeld-- én geluid-trillingen, bij béide ook)
[/quote]

2 likes

‘Hans’ probeert lollig te doen. Mooie Omega trouwens … :wink:

1 like

Lets agree to disagree :face_with_hand_over_mouth: In mijn optiek zijn er weinig seiko uurwerken slechter dan de 7t reeks.

1 like

Tja, ik kan niet anders dan afgaan op wat ik in handen heb. Een 23 jaar oude Seiko die het beter doet dat mening nieuw quartzhorloge.
Hij loopt echt spot-on enne de chrono doet het ook (nog) prima, datumverzet … alles. :wink:

1 like