De echte horlogeliefhebber

:roll_eyes:

Als ik alleen maar afschrijf op die dure dingen wil ik niet nog een waslijst aan horloges proberen, terwijl er nu hele gave dingen in de toekomst staan.

Groetjes uit Polen!

12 likes

Hier kunnen we maar op een manier achterkomen en dat is met een goede poll met goede keuzes.

Wat voor horloge liefhebber ben jij?
  • Horlogeliefhebber
  • Echte horlogeliefhebber
  • Rolex / Applewatch
  • Geen liefhebber maar gewoon hebberig

0 stemmers

2 likes

Heb je je huis in NL moeten verkopen en voor die Lange?
Dat is wel echte liefhebberij in mijn ogen!

4 likes

Haha nee, ben een weekje weg met srprs.me en kwam in Krakau terecht. Straks een Auschwitz tour en donderdag vliegen naar de tweede destination unknown.

De Lange ligt veilig in de DNK kluis in Enschede! :joy_cat:

5 likes

:point_up_2:

1 like

Het gras is altijd groener aan de overkant Han. Soms moet je eens tevreden zijn met wat je hebt.:nerd_face:

5 likes

Haha, verkeerde hobby gekozen.

4 likes

I know :expressionless:

1 like

Tevredenheid heeft er niks mee te maken als er nog minute repeaters veroverd moeten worden.

3 likes

oh-damn

1 like

Yes!!!

Dan volstaan imgur gifjes niet meer

afbeelding

1 like

dresswatch moet dan jurkhorloge heten lijkt me ?? @jurk Een liefhebber is iemand die meer dan nodig - euro 300,- - uitgeeft aan iets waar je o.a de tijd op kunt zien.

2 likes

Voel mij vereerd! :partying_face::v:

2 likes

Moeten? Niks

Nope

Moeilijke. Misschien wel, als die 1 piece collection genoeg verandert?

Nope

Nope

Oei. Buikgevoel zegt “nee”. Maar ik vind quartz horloges ook geen echte horloges, al kunnen ze wel mooi zijn natuurlijk. En dan vermijd ik bewust het mijnenveld van de grijze zone zoals de accutrons etc. (die ik wél heel graag in de collectie zou hebben).

Mooi gezegd. Zoiets inderdaad. :ok_hand:t2:

2 likes

Ik snap wat je zegt :laughing:

23 likes

Hahaha

1 like

Mijn beste,

Inderdaad, zo ervaar ik het ook. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

7 likes

Is toch simpel: wanneer je lid bent van het horlogeforum ben je een echte liefhebber, al heb je een collectie waar je u tegen zegt, zonder lidmaatschap ben je maar een amateur :sunglasses:.
Zo dan hebben we dit ook weer eenvoudig opgelost, fijne koningsdag :beers: :sun_with_face:

8 likes

Ik sluit mij hier graag bij aan and scene

1 like

Gezien op de webstek van een buitenlandse horlogewinkel met automatische vertaling naar NL :rofl:

On topic: ik weet niet wat het is, maar ik keek zojuist naar een YouTube-filmpje waarin de betekenis van entropie werd uitgelegd. In mijn geval betekent het toename van entropie in mijn financiële situatie :wink: :joy:

1 like