De eerste mooie Breitling for Bentley?

Nooit zo’n fan geweest van de Breitling for Bentley modellen, maar deze groene versie ter ere van het 100 jarig bestaan van Bentley vind ik toch wel zeer geslaagd. Wat vinden jullie?

30 likes

Ja, mooi!!
Alleen ipv dat zijplaatje een gravure zou mi chiquer zijn!
Nu 90 en anders 100%

5 likes

Ik snap wat je bedoeld maar denk dat ze dat met opzet gedaan hebben. Knipoog naar het interieur van een Bentley waarin het geborstelde aluminium met grote mechanische knoppen ook wel eens terug komt. Dit geeft het een mechanisch randje. :slightly_smiling_face:

Absoluut (eindelijk) een mooie Breitling.

kort antwoord: ja!
lang antwoord: jaaaaaaaaaa mijn god jaaaaaaaa

prachtig horloge. shortlist maar aangepast van A4 naar A3…

1 like

Prachtig horloge. Vind het leuk om een keer een andere kleurstelling te zien dan de standaard zwart / wit.

Hmmm, Eigenlijk wel benieuwd hoeveel die gaat kosten…

Niet onaardig, maar ziet eruit als een gewone (mooie) Breitling met een plaatje eraan geplakt, sowieso wel mooier dan die protserige specifieke Breitling rommelarij.

2 likes

British Racing Green is geweldig op een auto maar voor een wijzerplaat… ik weet het niet.

1 like

Dit lijkt meer op Ford Taunus groen, of Heuga tapijttegel groen, Britisch racing Green is meer als dit jaguar_e_type_racing_green_white_wall_tyres

1 like

Ik vind hem serieus gaaf, maar als ik hem echt serieus zou overwegen zou dat plaatje zou me weerhouden.

1 like

Ik vind hem veel mooier dan de vroegere BfB’s ; die waren echt lelijk van “drukte”.

Maar op zich vind ik hem nu ook niet onderscheidend.

:joy::joy::joy::joy: Ik verslik me in mijn Grüner Veltliner!!!

1 like

Oei, ik wou gewoon een post in dit topic maken, het is géén reply op die auto’s.
Op het verkeerde icoontje op de tablet gedrukt…sorry. :wink:

Kan het niet meer terug vinden .
Maar dacht rond de 7k op leer .

1 like

Heel mooi alleen dat plaatje aan de zijkant is een no go.

1 like

Eindelijk een mooie Breitling inderdaad. Maar ik denk dat ik voor deze bloedmooie E-Type ga.

:heart_eyes::point_right::ok_hand::kissing_heart::heart::heart::heart:

2 likes

Dit is inderdaad de eerste die er aantrekkelijk uit ziet!

Ooohh…

Da’s de eerste keer dat ik “like” klik voor een Breitling Bentley. Als iemand me zou voorstellen om te ruilen voor m’n Alpinist deed ik mee, zowaar.

Mooi English Racing Green is niet lelijk. Lekker lekker. Dat doet ome Kern goed.

Het moet niet gekker worden.

Mosgroen dan, okee, okee. :rofl:

1 like

7800 euro op rubber
8000 euro op staal

Tevens meerdere Breitling Premier modellen. Was mij niet goed bewust van dat model van Breitling