De eerste mooie Breitling for Bentley?

Thanks, imo veel te veel dus…

:point_up_2:

Horloge zelf is mooi, maar om er nu reclame tegen aan te schroeven… letterlijk…

kan er toch wel weer afgeschroefd worden?

1 like

Zo zonde inderdaad van de zijkant, beetje overkill

Ik was totaal géén Breitling fan maarrrr … Ik vind de nieuwe releases van Breitling weldegelijk erg mooi.

Deze groene vind ik dus ook mooi.

Ik kan het zelf ook amper geloven …

1 like

Zeker, daarna de schroefgaatjes even dichtbakken met een MIG lasapparaat, slijptol erop voor de lasrups en ik denk dat een beetje oppoetsen met wat Cape Cod doekjes dan ook geen kwaad kan. :joy:

1 like

De oude B4B’s waren echt overkill maar dit is absoluut een mooi horloge. Hier zal je niet snel voor €400 een exacte kopie van Noob factory bijvoorbeeld van kunnen kopen. In mijn ogen toch een pre.

Edit: typo

Er zijn 6 of 7 soorten groen die tot traditioneel BRG gerekend worden.

Mooi man!:ok_hand:t2: En dat zeg ik niet snel bij een Breitling.

Groen sunburst met zwarte subdails, dat zie je toch niet vaak(?)…

Ik vind 'm fraai, deze a-typische BfB.

Dit ziet er zeker beter uit dan die vorige Dubai style Breitling for Bentley’s.

Maar ik voel nog steeds helemaal niks bij de nieuwe B for B…

Ik zou lekker wat centen in de zak houden en een Transocean Chrono in 38mm opsnorren als het een Breitling moest worden.

Groeten,

Noel.

5 likes

Het plaatje waar iedereen het over heeft, volg ik ieders mening. Maar wat zeggen we over de chrono pushers, die mochten toch wat anders ogen. Kijk naar die transocean hierboven, deze pushers geven toch een meer vintage uitstraling?

1 like

Nou, en daarmee laat Breitling zien dat ik ook daar mijn mening bij moet stellen. Erg mooi horloge, los van “vintage” uitstraling. Ik deel wat dat betreft @Benoitf zijn mening.
Maar daarmee is het nog steeds een erg mooi horloge, knap werk Breitling.

Ja los van het vintage gegeven, geef mij die bfb zonder plaatje en met de transocean pushers en klaar is kees :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk dat een vintage uitstraling niet de insteek was voor deze B for B. Verder vind ik het een mooi horloge, maaaaaar zou iemand zonder Bentley het ook daadwerkelijk kopen en dragen?

Correct, daar volg ik jou in. Maar zoals altijd schaf je maar iets aan als het 100 prcent iemands smaak is (denk ik toch :stuck_out_tongue_winking_eye:) en als het niet 100 prcnt is dan denk ik altijd wat ik eraan zou veranderen om het wel tot dat te krijgen! :yum:( ik vind de pushers moderner ogen, die van de transocean of bv een heuer calibre 17 wat meer ‘vintage’ ogen, daar doelde ik meer op)

Wow. Ik zal nog eens Breitling-liefhebber worden… :scream: :wink:

1 like

3 likes

Lekker relevant plaatje.

Ik kwam het tegen, twee druppels toch?! En die pushers waar we het hier even boven over hadden, hiermee zie je wel hoe het eruit ziet.

Blijft belachelijk hoog die prijs.