De eerste mooie Breitling for Bentley?

Het lijken wel EMG’s!

Breitling heeft wel een in-house movement, Breitling B1

Toch 8400 Usd is iets te veel vant goede niet?:slight_smile:

Breitlings met een vergelijkbaar uurwerk zitten in dezelfde prijsklasse. Is het veel geld, jazeker. Is het marktconform, ik denk het wel. Breitling is nou eenmaal een merk van een andere orde dan Hamilton. Sowieso zit er weinig rationale aan deze hobby der horlogerie. Kost allemaal bakken met geld. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja daar volg ik jou 100 prcnt in. De hamilton zette ik erbij, niet voor de prijs of het uurwerk of iets anders, los van het vergelijkbaar uitzicht en die iets anders ogende pushers (zoals enkele posts hierboven vernoemd) die ik graag had gezien op de breitling ipv de vierkante (is uiteindelijk persoonlijke voorkeur). Verder geeft die hamilton niet veel meer aan dit topic dat weet ik ook :hugs:

2 likes

Ja mooi, behalve het plaatje inderdaad. Als ik mocht kiezen, doe mij dan toch maar deze:

Vind het metalen plaatje echt een no-go. Is natuurlijk ideaal als je aan iedereen wil laten zien wat voor klokje je draagt :stuck_out_tongue:.

Vind het niet het einde van de wereld dat plaatje. Daarentegen zou ik geen Breitling for Bentley kopen als ik niet ook een Bentley op de oprit zou hebben staan. :yum: