Mijn bijdrage (foto 1 is van @Bwatched maar mijn horloge).
Is geen dure horloge, maar ik kom nooit iemand tegen die m ook draagt, dus misschien telt dat ook als uniek😂. Ooit ergens rond 2001 ofzo gekocht en kan er geen afstand van nemen. Wel een quartz
Heb het idee dat deze twee ook de enige op het forum zijn. De laatste draag ik nooit moet ik eerlijk toegeven.
Zonde! Mooie citizen! Persoonlijk heb ik niets met loepjes, maar de rest is
Heeft teveel concurrentie. En opwinden en goedzetten is wat lastig. Heb dan ook nog een explorer, datejust en een citizen chronomaster. De laatste draag ik dan wel weer veel.
Behalve dat dit horloge voor zover ik weet beslist de enige is op HF, is deze Zweedse Milljonär Finlandia (van Zwitsers fabrikaat overigens) ook in een ander opzicht uniek.
Uniek als je weet wat voor werk het is geweest, - inmiddels al weer ruim een jaar geleden - om dit horloge weer functioneel te krijgen. Degene die deze megaklus geklaard heeft is horlogevriend @Climholland. Het verslag en het daaruit voortkomende hilarische topic vindt je hier:
Altijd leuk en leerzaam om nog eens na te lezen.
Mijn mooie Milljonär met het weer tot leven gebrachte Unitas 6425 uurwerk is sind die tijd weer in bedrijf en wordt regelmatig en met groot plezier gedragen. Dus alsnog maar weer een keer: Dank je wel Clim!
Dat is zonde
Ja die…
Ach ja… En nog steeds zonde (no hard feelings)
Hier gebroederlijk samen naast een andere ‘enige op het forum’. Of die van @Bidle moet hier nog ergens rondzwerven…
Super mooi!
Die verdient een NA😍
Nice!
helemaal echt eigen bezit. Je kunt ze ook op “Citizen only” of “effe een mooie…” voorbij zien komen. Hier de ene om de pols (maar daar houd ik eigenlijk niet van, van polsfoto’s).