De Enige op HF!

:joy::joy::joy:

1 like

@AB64 je ben nu al 3x af geloof ik, wellicht de :poodle: prijs? :nerd_face:

3 likes

Hoppa, 6 erbij maakt in totaal 9!

9 likes

Ik vind ze heerlijk om zo nu en dan te dragen

1 like

Hé die náutica heb ik met een witte wijzerplaat

Die Hanhart is wel lekker zeg :+1::+1:

1 like

U kruipt door het oog van de naald! :innocent:

2 likes

Deze ben ik eerder ook niet tegen gekomen, hier

7 likes

3 punten met vorige inzending erbij

2 likes

:joy: had hem al verwacht.

Die is verkocht :smile::smile: en doet derhalve niet meer mee aan deze contest :grin::grin: en/of we delen in de prijs dus roept u maar…

1 like

:+1:
Stiekem toch wel een fijne panda…

1 like

Tja… Had deze moeten posten maar af is af…

3 likes

4 denk, hoop ik

1 like

Hee! Heb jij leuke horloges? Die niet zwart zijn? En geen duikring hebben? Ik val bijna van m’n stoel.

Cool ding overigens.

Ik bedenk me net dat ik nog een shitter had die uniek is hier.

En bij mijn weten zwerft hier geen originele witte Stargate rond. Ik heb één mod gezien met zwarte rand om de kroon, maar niet deze. Niemand weet waar mijn ex is, dus dit is 'm volgens mij.

Dan heb ik echt het hele forum afgeschuimd om te zien wat mensen voor Junghans hebben, en ofschoon de zwarte Meister Driver en de Chronoscope hier wel rondzwalken geloof ik dat ik de enige ben met deze kleurstelling:

Tot slot geloof ik dat ik maar één Hamilton Navy Pioneer KS heb gezien hier, omdat anderen de centrale seconde hebben. Als de laatste foto me diskwalificeert heb ik toch maar mooi 11 punten, zo niet dan twaalf.

Jammer genoeg heeft hier nog iemand een Nomos Ahoi Neomatik Atlantik, en helaas zijn er geloof ik twee SBGV245’s te vinden.

De vintage van opa en m’n frankenpoljot heb ik er even buiten gelaten.

5 likes

Zijn de scores het aantal likes? Geen idee…

1 like

Draagt André Kuipers altijd twee horloges tegelijk? :rocket:

Nee,links was zijn verplichte horloge (ik noem geen merk :joy:) en rechts was zijn eigen horloge en eigen keuze. Zijn verzoek was, maak voor mij een horloge waarop ik met een blik kan zien hoeveel weken en dagen ik onderweg ben. De zon gaat nl 19x op en onder tijdens 24 uur in ISS. Daarvoor is dit o.a. Ontwikkeld. Uiteraard heeft de normale, aardse uitvoering een dag en datumaanduiding.

Yonger & Bresson,. Frans merk in met in house automaat uurwerk, saffier glas, voor een heel leuke prijs. al een half jaartje in bezit, ben er zeer tevreden over.

1 like

Oh ja, ivm de regels: 8 punten bij bericht 130 kan m niet meer aanpassen of aanvullen