De Enige op HF!

U is af, ik wed dat @Abel deze ook wel heeft.

1 like

Stiekem best wel wat kleur in de collectie…

2 likes

Ik vind ze prachtig

Of ze zijn zó uniek en kostbaar dat de eigenaars ze hier niet willen / durven te laten zien?

image
Ha daar is je ‘Shitter’ weer! :slight_smile: Ik blijf 'm tóch mooi vinden!

image

10 likes

1 punt😀

1 like

Nee het aantal unieke horloges die je hebt toch?

Ze zijn goed gemaakt hoor. Maar ik mis dat stukje exclusiviteit.:smirk:

Ik heb werkelijk geen idee :joy:

Je weet niet of je horloges uniek zijn? Wat heb je?

Nee, de score van “wie is de uniekste” :joy:

Puntenaantal is simpel, het zijn het aantal unieke horloges die je post. Deze punten moet je onder je foto zetten. Je mag meerdere keren meedoen dus je kunt eerst 2 foto’s posten = 2 punten en later nog eens 5 foto’s = totaal 7 punten (2+5). Onder je laatste foto zet je dan ‘7 punten’

  • Alleen eigengemaakte foto’s
  • Geen mods
  • Geen vintage van <1965

@berhan is af inderdaad

1 like

3 likes

hier nog een zeldzaamheid hier op HF :ok_hand:
en daar ben ik niet kwaad om hoor, voel me er zelfs heel goed bij :smiley:

een moderne Pontiac met automatisch uurwerk :+1:
nog zo’n zeldzaamheid, er zijn er momenteel maar twee in omloop, de rest zijn met een quartz uitgevoerd :smiley:

5 likes

Ik heb deze GS hier nog nooit eerder gezien.

5 likes


Ga nog een gokje wagen met de blue alpinist (gevaarlijk waarschijnlijk als die van flowert binnen het forum is gebleven). Zoniet sta ik op 5. Nicht slecht.

3 likes

Alright ik doe wel even mee, als liefhebber van “quircky” horloges kan ik ook wat scoren.


Mijn eerste restauratie, Citizen sports van 1979


Mijn meisteranker, letterlijk nog nooit een ander tegengekomen van het merk, laat staan model. Bracelet is de enige die past maar is ni origineel.


Deze is zoiezo uniek, want heb de case zelf geschuurd, patina aangebracht en zelf in elkaar gestopt.


Mijn Reign Monarch, super “anders” maar het merk geeft geen service en met een barst in mn glas (niet op foto) en vrijwel nergens te vinden glas is hij in een lade stof aan’t vatten.


En dan mijn Seiko Kinetik SSA669J1, kleurcombinatie die je zo goed als nooit vind. Ik denk wel JDM maar geen idee, was een cadeau.

Score eventjes op 5 houden dus :slight_smile:

1 like

3 likes

5 punten?:thinking:

Audi horloge gekregen van mijn zoon (Seiko, made in Germany :grinning:).

Twee punten

11 likes