De Enige op HF!

Xpost, vandaag in Würselen:

9 likes

Deze is redelijk uniek in NL en de enige op HF

Navitimer Artemis II

15 likes

Spoel hem.niet door he🤣

6 likes

Altijd oppassen met de waterdichtheid van zo’n Navitimer. :nerd_face:

4 likes

Oh, ‘n navytimer!!
Moest even de bril opzetten :rofl::rofl:!

Al die inkoppertjes

1 like

Deze ?

14 likes

14 likes

Ik maak wat schaamteloze crossposts, maar ik ben dan ook enthousiast over mijn nieuwste aanwinst. De Lüm-Tec Combat B71 met een lumen waarbij je een zonnebril opzet. Nummer 20 van de 500. Geef me een seintje wanneer dit niet meer de enige op HF is :sunglasses:

12 likes

Ik pleit voor meer toiletshots :joy:

4 likes

Misschien nieuw topic voor beginnen?

2 likes

Nee. Aub geen zeikfotos meer.
Krijg gelijk zeikneiging. :rofl: :sweat_smile:

1 like

@wimm5 Ik heb precies die Tissot! Nooit gedacht dat ik daar ooit een tweede van zou zien! Ik mag 'm natuurlijk nu eigenlijk niet (meer) posten, want niet ‘de enige’, maar ik doe het lekker toch (het is een erfstukje).

9 likes

Het is hilarisch en te slechte humor. Go for it! :joy:

En toen dacht je meteen aan mij?
Disappointed GIFs | Tenor

Deze 3 heb ik nog niet bij anderen gezien hier op het forum.

22 likes

Laat ik dan ook maar een paar foto’s posten van horloges die ik hier nog nooit op het forum heb gezien.

De eerste drie zijn Numa Jeannin’s uit de serie Les Historiques. Die zijn alle van rond 2000. De eerste is ook mijn avatar. De chrono met maanfase heb ik een keer hier op het forum in het blauw gezien als Chronoswiss. (Eigenlijk dus een plak horloge, als je het zo bekijkt).

Deze Longines is het eerste mechanische horloge wat ik kocht. Ca. 1995.

Een Fortis Flieger uit ca. '98. Dit is de 34 mm variant. Niet de 40 die je wel eens ziet.

Een Certina Kurth Frères.

Een Raymond Weil uit de jaren '70 toen het merk net begon. Ik heb dit horloge één keer onder een andere merknaam gezien. De kast is dus vrij generiek, en ws. niet speciaal voor Raymond Weil gemaakt. Je zou het toen misschien nog een plakmerk kunnen noemen. Het was van mijn vader. Hij heeft het ooit nieuw gekocht. Er zitten helaas krassen op het mineraal glas.

Een mooie Alpina met een inhouse uurwerkje.

Het kenmerk van mijn collectie is dat ik geen twee horloges heb met een identiek uurwerkje.

25 likes

L’artisan bloodstone dial :drop_of_blood:limited 50 stuks

15 likes

In mijn werkveld is degene die inhoudelijk reageert meestal gelijk probleemeigenaar.

3 likes

Oh, nou heb ik ook een probleem, dus?! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zit jij in de zorg?

1 like

Nope. Wel de publieke sector, maar niet daar.

1 like