De Enige op HF!

Deze Junghans in deze kleur.

En deze kleurige Prisma uit de jaren 80.

13 likes

9 likes

15 likes

De utopia is binnen. Weer eens wat anders.

13 likes

Kijk, nog zo ene! :smiley: De mijne komt ook van mijn vader, die heeft hem ooit in de jaren 80 gekregen voor zijn 25 jaar dienst.

De mijne is nog niet geërfd, maar heb hem al wel gekregen. :smile:

1 like

Deze is onlangs binnengekomen maar heb ik hier nog niet gezien

12 likes

8 likes

7 likes

Niet alleen hier nog nooit gezien, überhaupt nog nooit gezien. Heel interessant. Wat is het merk/model?

heel apart inderdaad :+1:t2:

Dit is een Mandetbrote Orbital, de kleur is Orange Crush :grin:

1 like

Net een nieuwe Delugs er op,


dus in deze combi ongetwijfeld de enige hier.

9 likes

Holala, dat is een mooie! En met facetglas dan nog. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja, daar ben mooi voor gevallen.
Zowel in het groen als in het blauw. :smiling_face:

1 like

Kan ik perfect snappen. Dibs op die groene als je die ooit wil wegdoen :innocent:

Ik weet het niet 100% zeker, maar het zou best kunnen zijn dat ik met deze Timex Todd Snyder Beekman de enige op het forum ben. Was destijds (2018) een special edition van Timex (met de Timex Southampton uit 1957/1958 als voorbeeld) Zijn er maar weinig van gemaakt en zijn best gewild. :slightly_smiling_face:


Hier de oorspronkelijke Timex Southampton, maar dan de witte plaat versie:

Foto van Fratello.

8 likes

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Formex Essence 39,5 Black

16 likes

Vanmiddag de 39 en 41 omgehad in blauw en meteoriet zalm……erg mooi!

Is deze hier aanwezig op het forum?

9 likes

Van zijn broertje😉

10 likes