Enige?
Ja ze zijn tof en wat mij betreft deze zwarte een absolute GADA op het niveau van de Aqua Terra, Explorer1, sbgx261. Maar dan met een paar unieke features zonder opslag in prijs voor marketing, winkeliersmarge, etc. Ik schop vast tegen een paar heilige huisjes maar Formex’s nieuwe koers is ijzersterk.
Die nieuwe micro rotor….![]()
Mooi, een tourbillon blijft iets magisch houden ![]()
Mooi horloge, deze variant zocht ik nog ![]()
Ik denk dat ik een aparte smaak heb want een redelijk groot deel van de mijne zie ik hier niet opduiken ![]()
Dit zijn er een 15 en ben er zijn er nog wel wat.
Ik denk niet dat het louter aan de smaak ligt.
Kijk die achtergrond past mooi bij het thema👍
Prachtige horloges maar idd niet voor iedereen weggelegd ![]()
Deze Pronto schat ik zelf in als één van de oudsten - en misschien wel de enige op HF.
( Van ‘onze’ Pronto specialist op HF zie ik al een hele tijd niets meer voorbij komen
Apart ![]()
Hulde voor dit horloge
















