De Enige op HF!

Enige?

7 likes

Ja ze zijn tof en wat mij betreft deze zwarte een absolute GADA op het niveau van de Aqua Terra, Explorer1, sbgx261. Maar dan met een paar unieke features zonder opslag in prijs voor marketing, winkeliersmarge, etc. Ik schop vast tegen een paar heilige huisjes maar Formex’s nieuwe koers is ijzersterk.

2 likes

Die nieuwe micro rotor….:smirk:

1 like

6 likes

16 likes

Geen 2e van te vinden hier :smile:


9 likes

Oke gewoon om even te plagen. Hopelijk weten jullie hem inmiddels te vinden hier in het blauw.

6 likes

Mooi, een tourbillon blijft iets magisch houden :ok_hand:t3:

1 like


BR-05 Chrono “blue steel”

16 likes

Ik heb dezelfde, maar met zwarte plaat…

:slightly_smiling_face:

8 likes

Mooi horloge, deze variant zocht ik nog :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik denk dat ik een aparte smaak heb want een redelijk groot deel van de mijne zie ik hier niet opduiken :slight_smile:
Dit zijn er een 15 en ben er zijn er nog wel wat.

21 likes

Ik denk niet dat het louter aan de smaak ligt.

5 likes

Kijk die achtergrond past mooi bij het thema👍

1 like

Prachtige horloges maar idd niet voor iedereen weggelegd :wink:

1 like

7 likes

Deze Pronto schat ik zelf in als één van de oudsten - en misschien wel de enige op HF.


( Van ‘onze’ Pronto specialist op HF zie ik al een hele tijd niets meer voorbij komen :slightly_frowning_face:)

3 likes

5 likes

Apart :+1:t2:

1 like

Hulde voor dit horloge

1 like