De Enige op HF!

Tikfoutje, het moet zijn: Oris Big Crown Complication, komt waarschijnlijk door m’n Apple autocorrectie😀.

2 likes

Naast de Nomos Urushi (die momenteel schandalig weinig draagtijd krijgt) de Marathon Red Maple Leaf SAR.

6 likes

deze AR5030-59L heeft ook niemand hier op HF :smiley::ok_hand:

en dat zijn dan de 4 punten :smiley:

3 likes

Ik heb deze phoibos Eagle Ray hier op HF ook nog niet eerder gespot, behalve mijn eigen exemplaar… :thinking:

3 likes

Qlocktwo.


6 punten

8 likes

Tag heuer aquaracer white dial.

4 likes

Mooi hoor :+1::ok_hand: krikt het niveau weer flink omhoog !

7 likes

Leuk! Een wedstrijdje. Had dit draadje gemist. En leuk om een keer in een adem genoemd te worden met @Bidle. Eens kijken welke horloges uniek zijn op HF? Ik waag een poging …

16 likes

Lekker man. Die early electrics ook :smiley: .

Die yema is ook erg cool.

1 like

Hele mooie horloges! Prachtig

1 like

Leuke horloges, maar ik vraag me af of er geen andere Speedmaster “from noon to Mars” hier zijn, kan het mij moeilijk voorstellen!

In algemeen: leuk en vermakelijk om alles hier te lezen en te zien.

Veel unieke horloges, maar volgens mij ook veel horloges die als “uniek” worden neergezet en geen reacties op komen.

Verder denk ik dat dit topic er heel anders uit had gezien als er bijvoorbeeld alleen horloges met waarde >500,- euro toe werden gelaten.
Dat is niet te controleren en waarde zegt natuurlijk ook niet alles… Maar voor mij persoonlijk voegen de Chinese of erg onbekende kleine “plak merkjes” niet veel toe aan dit topic!

Tictac

10 likes

Ik postte mijn instap Datejust en durf ook te zeggen dat dit de enige op HF is :rofl:

Maakt het horloge zeker niet uniek en toch grappig want ik had verwacht binnen enkele minuten af te zijn.

Tuurlijk, deze opmerkingen, net als de Explorer van @Bidle, kan ik waarderen :+1:

Zeker maar ook een horloges van 5 euro is een horloge en hier kan iemand ook van genieten, geld speelt geen rol in dit topic!

7 likes

Thnx, leuk om te horen

Horror


Oriënt Star Outdoor

1 like