De Enige op HF!

Kijk als ik het thuis en op mijn werk niet kan krijgen dan haal ik de complimentjes hier maar even op! :wink::grin:

Dank Lexaf. Uiteraard is dit topic een grote grap maar ik was al die Rolexen en Speedmasters ook een beetje zat, nu krijg je veelal niet de mooiste horloges onder ogen in dit topic maar wel alleen maar unieke pareltjes die iemand toch een keer aangeschaft lijkt te hebben, misschien onder invloed van bepaalde geestverruimende middelen maar toch!

De oudjes van voor ‘65 mogen niet meedoen omdat ik daar zelf gewoon wat minder mee heb…(niet omdat ik ze niet heb hoor maar de creativiteit van designers van voor de ontwikkeling van de eerste kunstmatige drugs was ver te zoeken :unicorn:)

1 like

Nu ben ik toch een beetje trotser op mijn FL.

1 like

Okee, ik zal minder aannames doen in het vervolg :blush::grin::rofl:

Kolere @SybrenAnne dat is knallen :smile::clap:

Tijd voor een glazen bodem !

Echt he !

Zo, nu we elkaar weer allemaal een veer in de … oren(?) gestoken hebben kunnen we wel weer verder met het posten van onze unieke horloges.

Deze voldoen misschien wel aan bovenstaande opmerking.
3 stuks uit China:


.

35 punten

3 likes

Het is een gok, maar ja je moet toch wat zonder damesteam :slightly_smiling_face:

32 punten

2 likes

Eens kijken wat ik in de aanbieding heb.

Een Garland met een unieke power indicator in uren.
Ooit een ebay aankoop, uit de tijd dat mijn Constellation nog 280 pond kostte. Een tijd geleden dis.

En deze heeft ook niet iedereen denk ik.
Ooit een toegangspas op straat gevonden. Bleek van DNB te zijn.
Als bedankje kreeg ik dit horloge met euro wijzerplaat, we gingen toen net over dus moet ongeveer 2000 zijn geweest.

Oude Girrard Perregaux. Mooi ding met verguld uurwerk. We wisten niet wat we zagen toen ‘ie voor het eerst open ging.

Ook al weer zo een klassieke eBay vondst.

En dan een van de eerste echte aankopen, een Revue Thommen.
Ik was er weg van. Vond het verhaal ook zo mooi van een groot Frans industrieel concern waar ook nog een klein horlogefabriekje onder hing.

4 likes

Oef, die chrono alarm is heel cool! Jaren geleden ben ik eens bij Paul Gerber in Zwitserland geweest. Hij is voor een groot deel mede verantwoordelijk voor de chrono met alarm functie van Fortis!


De enige met deze denk ik :grin:

3 likes

Ik mis hier nog een Sternglas.

Ik mis nog een heleboel! Nog 1 dagje mensen! Laatste ronde, trek nog ff die rommella open of plunder de collectie van je man of vrouw :wink:

Ik hang deze er wel ff in :star_struck:, ik was hem nog niet eerder hier tegen gekomen iig :smile:

1 like

Deze dan …Pam 249 met een OP X uurwerk oftewel een “ ordinaire unitas” :grin:

2 likes

Getipt door @WilSeiko

Hier onze blauwe Daytona Beach :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Heb hiervan nog geen 2e gezien. Voor zo lang het duurt… :smirk:

2 likes

4 augustus was de deadline toch?

Potver kan ik hier m’n NA niet meer showen als dit topic dicht gaat morgen🤔

Ik gooi d’r ook nog even een unieke in…

3 likes