Niet besteld, en ook niet mee te zwemmen.
Met een horloge wil ik wel alles mee kunnen doen.
En hier de aangepaste top 10!
- @Lexaf 67
- @wbcoupe 61
- @SuperDuiker 34
- @SybrenAnne 32
- Chillekasper 18
- Tegendraads 14
- Fate_Amenable_To_Change 12
- Welsay 11
- pverstraten 10
- The_Don 9
Gelukkig dat in niet de einzelgänger ben wat betreft Aliens. Trouwens avatar eindscene versus aliens eindscene, zoek de overeenkomstenr…
Lex @Lexaf stuurt me hier naar toe…
Een van de 600 exemplaren:
En zo heb ik nog wel meer voor dit forum unieke exemplaren:
Top! Dan mag jij de volgende keer winnen! Je moet ze wel eerst allemaal laten zien he?
Alleen die Leijona’s al, dat is sowieso een unieke collectie. Ga je daar nog een keer een apart topic aan wijden? Daar hoort denk ik ook een mooi verhaal bij.
Is dat de WUS “Final Edition”?
WUS??
Final idd met oplage van 300 stuks.
Watchuseek
Ik heb destijds toen het design van de “Final Edition” door leden van dat forum en een Spaans horlogeforum samengesteld werd, 1 van de eerste officiële run van 300 gekocht. Dat had ook meteen de laatste run moeten zijn. Helaas heeft Volmax tegen de afspraak in toch nog enkele runs van hetzelfde ontwerp gemaakt waarvan sommige ook genummerd tot 300.
Ah zo.
Deze komt bij poljot24 vandaan.
Dus verder geen idee, vind m gewoon gaaf en levert een smile op mijn gezicht op.
De rest over wel/niet zeldzaam maakt mij niks uit.
Super leuk ding is het.
Inderdaad een leuk horloge. Ik heb er ook eens een gehad van poljot24. Een uit de latere LE 300 runs.
Dat is dan 1 van die latere runs inderdaad. Geen punt hoor, is inderdaad een erg mooi horloge waar er niet veel van zijn
Die Chromachron heb ik ook gehad, samen met het boek. Leuk horloge was dat
Je begrijpt het denk ik verkeerd, ik heb geen 600 exemplaren, laat staan 600 unieke . Die Glycine is een limited edition van 600 stuks.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik daar een apart topic aan zal wijden omdat ik reeds enkele NA topics heb geschreven waarin deze en andere Finse kleinnoden de aandacht krijgen. Voor nu nog eentje dan
Dank je wel! Altijd weer mooi!
Gelukkig haal je zelf nog de top 10!
Zoveel unieke stukken heb ik niet direct maar ben wel benieuwd.
Nog iemand met een Cartier Drive de Cartier extra flat in staal? (WSNM0011)
Of een Raketa Copernicus in een c-shaped case? (Zou kunnen dat die niet door Raketa zelf zo gemaakt is, zo gekocht).
Binnen enkele weken heb ik wellicht ook nog een primeur hier op het forum, dan kom ik nog eens terug. En na de NL lockdown nog eentje, maar daarbij zal het blijven denk ik. Tenzij ex’n ook gepost mogen worden? Maar dan is het wel tricky…
Wellicht moeten we een nieuwe editie 2021 starten? Ik heb echter geen tijd om het op te zetten en bij te houden (het kostte me iets meer tijd dan ik verwacht had)
Wie pakt de handschoen op?