Waar een winnaar wordt verkozen, mag een Climmerick op zijn plaats zijn
:
Er was eens een lid genaamd Lexaf
Die kwam voor horloges graag op iets geks af
Voor hem nu de overwinning
Voor grootste eenling-verzameling,
Zijn verzameling is flex AF
Waar een winnaar wordt verkozen, mag een Climmerick op zijn plaats zijn
:
Er was eens een lid genaamd Lexaf
Die kwam voor horloges graag op iets geks af
Voor hem nu de overwinning
Voor grootste eenling-verzameling,
Zijn verzameling is flex AF
De overwinning smaakt het zoetst als hij echt bevochten is, en dat heb je gedaan. Van harte proficiat

Zeer bijzondere collectie om ze zo bij elkaar te zien. 
Ah sorry, wellicht overheen gelezen, ik heb heel veel posts gezien zonder puntenvermelding dus die heb genegeerd. Kun je je post laten zien waar de 32 in vermeld wordt? Ik kan de top 10 dan even aanpassen!
Mochten er meer foutjes in staan dan hoor ik het graag!
Dank!
en graag gedaan.
Heel bijzonder topic btw Chris ! 

Respect ! 
Mooi gedaan @The_Don!
Volgende keer misschien ook een wegingsfactor toevoegen qua prijs of begeerlijkheid?
Dat gaat toch subjectief worden. En een Chinees horloge is ook een horloge.
De enige op HF is de enige op HF.
Ik had nog een aantal unieke exemplaren liggen van Seiko, maar ja, DaniĂ«l @koekoek hĂš. Als die door zân bananendozen gaat⊠Het was leuk en spannend !
Ik had gehoopt in de top tien te komen en dat is gelukt !
Zoân opmerking als âonder een steen gelegenâ, sinds wanneer is een preferentie een universele waarheid of een grondbeginsel van kennis waarbij een tekort hiervan een teken is van wereldvreemd zijn?
Als ik nu zeg âik vind horloge merk x het meest overschatte horloge huis ter wereldâ heb ik dan ook onder een steen gelegen? PfffâŠ
KijkâŠdan heb je pas onder een steen gelegen.
Het enthousiasme is fantastisch en terug te zien in alles!
En wat een goeie samenvatting van een origineel topic.
( @The_Don )
Klasse Clim!

Gefeliciteerd @Lexaf!
Toch wil ik deze er nog even in gooien. Een paar Enicars gezien, maar geen Guide. Prove me wrong;

, slinky.
Je wilde niet wachten op de 15202? Prachtig horloge daar niet vanâŠ
Ik geloof dat je hier misschien de enige in bent, want als het om Aliens gaat wordt Alien 2 vaak wel als beter ervaren. Iig voor mij. Alles wat erna komt, is een continue herhaling van hetzelfde. Trouwens moet je de film ook in het tijdbeeld plaatsen waarin ze zijn gemaakt. Tuurlijk de laatste films zien er qua FX veel mooier uit dan de eerste twee delen, maar de tools waren toen niet voorhanden.
Avatar heb ik niet gezien, omdat ik er geen interesse in had. Dus, daar kan ik niets over zeggen en kun je ook niet vergelijken met Alien(s).
Niet besteld, en ook niet mee te zwemmen.
Met een horloge wil ik wel alles mee kunnen doen.
En hier de aangepaste top 10!