De Enige op HF!

Ik denk dat dit ook de enige is hier! Zie hem verder niet voorbij komen.

4 likes

Lqat ik ook eens mee doen. Ben wel benieuwd of dat iemand komt met “he, deze heb ik ook!”.

Fossil Philippe Starck

De tijd word pas weergegeven als je op een knopje druk. Hierdoor is het horloge ook heel zuinig. Hij werkt nog steeds en ik heb in zeker 5 als is het misschien zelfs wel 10 jaar de batterij nog nooit vervangen.

En van deze is het batterijtje gewoon op.

1 like

Sorry @Cricket33

Hierbij dan mijn foto’s die volgens mij hier uniek zijn voor HF. Met de Fitzgerald van gisteren een totaal van 10 punten.
Pulsar quartz chrono:

Stowa Antea 39 limited (ETA2892 insider, mm dunner dan normaal):

Stowa Seatime met blauwe wijzerplaat en zilverkleurige bezel. In de praktijk met een echt bronzen bezel die Stowa uitgebracht heeft voor olympische spelen in volgens mij 2016:

Meistersinger No3 limited 2014:

Sinn 903 met rode datum:

Xiaomi SeventyTwo:

Chromachron Tian Harlan:

Fossil Street, mijn allereerste horloge, was ooit gewoon staal kleurig (niet gemod, maar gewoon verkleurd):

Swatch 100 jaar Bauhaus:

6 likes

Deze Tissot T-racing, door de meesten van jullie spuuglelijk bevonden, ik vind m prachtig en uniek!

De roosters aan de linkerzijde symboliseren de ‘luchtinlaten’ van een raceauto, de pushers aan de rechterzijde staan voor de ‘schakelflippers’ De tienden wijzer stelt een historisch sportstuur voor, de markers en wijzers zijn geperforeerd, de dial is vlijmscherp, de kast is hoogglans gepolijst, alles bij elkaar een echt race sport horloge :star_struck:

Btw: in de Formule Ford op de foto’s zat ik zelf een paar jaartjes geleden… (1980)

![Tracing5|375x500]

4 likes

En mn ruim 40 jaar oude 5je met facet geslepen glaasje :heart_eyes:
image

2 likes

Zover ik weet de enige hier: Seiko SNXA09K

image

image

2 likes

De enige hier op het HF :smiley:
En nu voor de liefhebbers in het blauwe gedeelte :+1:t2:

IMG_20191031_100041-01

1 like

Heren en dames, de lijnen zijn gesloten, er worden geen inzendingen meer toegelaten in deze ‘Zomer 2020’ ronde.

De jury gaat vanavond uitvoering alle inzendingen bekijken, afwegen en nogmaals bekijken. En dan na de roes uitgeslapen te hebben komen we morgen met de uitslag!!

4 likes

Dank je wel, Chris. Mag een correctie nog wel? Ik heb er per ongeluk 2 x eentje ingestuurd.

image

Hiervan de middelste, de Lanco. Die had ik er helemaal in het begin als 3e horloge ook al opgezet. Sorry.

Punt er af voor mij dus. Het blijft bij 67 punten.

Oei, eentje fout, dat betekent eigenlijk dat lex af is ! :wink:

3 likes

Laat ik even geheel ten onrechte op de stoel van de jury gaan zitten (net als jij) en daar mijn eigen antwoord op geven.
Het gaat hier om mijn eigen horloge. 2 x het zelfde exemplaar. Ik geef netjes op dat ik me vergist heb door 'm een tweede keer te plaatsen. Dat corrigeer ik en pas mijn punten aantal aan. Niks mis mee toch? Of Chris er ook zo over denkt dat zie ik dan wel… :slight_smile: Lexaf Nixaf vind ik zelf. What’s in a name?

1 like

De jury is zich nog aan het beraden… de zon op de camping en bijbehorende verlokkingen aan het strand hebben de jurering ietwat vertraagd :grin:

2 likes

Komt er een top 10 ? :blush:

Ja was ik wel van plan!

1 like

That is a freaking cool watch sir :sunglasses::+1:

1 like

@lexaf zul je net zien, de buren van vintage hebben er een

1 like

Komtie dan he! De top 10 van deze ‘zomer 2020’ ronde!

1. @Lexaf 67
  2. @wbcoupe 61
  3. @SuperDuiker 34
  4. Chillekasper 18
  5. Tegendraads 14
  6. Fate_Amenable_To_Change 12
  7. Welsay 11
  8. pverstraten 10
  9. The_Don 9
  10. @Lleto 8

Ik heb zojuist een paar honderd posts moeten doorspitten dus er kan nog een foutje in staan helaas.
Over de score kan dus worden gecorrespondeerd :wink: maar ik denk dat het een unieke prestatie kan worden genoemd dat @Lexaf op een forum met honderden leden 67 unieke horloges heeft weet te produceren :astonished: hulde! Het cadeau wordt na mijn vakantie (ergens in september) getoond!

4 likes

Maar, ik heb er 32…

2 likes

Leuk topic @The_Don en gefeliciteerd @Lexaf!

Ik has nog iets hoger kunnen eindigen kwam ik achter…

:blush:

1 like

Toch vraag ik het me af :wink: