De Enige op HF!

Zit je alweer onder die parasol? :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Pfffff. :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Je hebt gelijk, ik raak de tel kwijt… dank voor de oplettendheid. Ok, Lexaf op 68 dus! :slight_smile:

Nicht nur Toll sondern Zuper und Hurengeil!

3 likes

He, he, …

Julie denken toch niet dat jullie een like krijgen van mij toch??

:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:

He, he, …

Julie denken toch niet dat jullie een like krijgen van mij toch??

:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:

2 likes

Lex, je hebt de H en de U abusievelijk verwisseld/omgedraaid…:face_with_symbols_over_mouth:

:laughing::laughing:

Ich komme binnenkurz alle oerren aufholen bei Ihnen, because there Zitzen besondere bij

2 likes

We zijn gewoon een beetje jaloers :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

2 likes

Een alcohol doekje doet wonderen, maar ik had hem id eerst wel ff schoon mogen maken.

1 like

Dit horloge wordt overigens gedragen door mijn vrouw. Zij is enorme pinguin fan, als je iets leuks hebt kunnen misschien tot een deal komen

1 like

Nu ME LIKE YOU.
Peter eerst SORRY zeggen…

( Juiste niet te vinden)

2 likes

Ja, Ja, das künnen Sie Jetz wohl willen, aber die Biesondere woll ich lieber sebst halten… uber die Junk fält vielleicht nog zu reden!

imgres

Gelukkig, ik maakte me al ongerust: :slight_smile:

85-Free-3D-Stressed-Smiley-Face-Clipart-Illustration

We kunnen in ieder geval misschien eens een “Pinguïn get together” organiseren?

2 likes

Ik zal het aan haar voorstellen.

1 like

Prima item dat ik nu ivm vakantie voor het eerst zie. Na een paar horloges er al meerdere gezien die voor mij echt nieuw zijn.

2 likes

:joy::joy::joy:
Neh!

1 like

Ja het begint nu echt spannend te worden!

Het spelelement is juist dat het spannend is om een horloge te posten die wellicht al op het forum rondgaat. Anders kun je inderdaad gewoon een hele rits foto’s dumpen en dan gewoon gaan afvinken welke dubbel zijn. Dan verlies je de spanning wat mij betreft.

Oftewel als je niet meer durft dan win je ook nooit :grin:

Tekstuele verschillen op de wijzerplaten tellen als unieke inzendingen. Deze zijn vanaf fabriek zo geleverd dus het zijn unieke horloges in mijn optiek.

6 likes

Dit is ook zeker weten een unieke hier op het forum. Enige ook in NL voor zover ik weet.

Met een stukje ingezoomd

4 likes

Raketa en JSJ maken dit soort horloges, en nog een link van wat moderner spul @Lexaf

1 like

Braille horloges. Buitengewoon interessant! Dank je wel @Ron-w voor de link!

1 like

Damast staal? Wow! Bijzonder! Ik heb een paar messen in damast staal en heb wel eens gelezen over een horloge met damast stalen kast, maar nog nooit een gezien. Nu wel dus. Heel apart en zeker uniek. Dank voor het delen!

1 like

Sinn heeft de 1800 Damaszener, en toen ik deze zag was ik meteen verliefd op het soort metaal. Maar de prijs vind ik te veel voor de Sinn. Toen deze langs kwam op Kickstarter dan ook niet getwijfeld. Uiteindelijk wel, maar dat lag vooral aan de leverproblemen, zeer gebrekkige communicatie i.c.m. het model van Kickstarter. Meer dan een jaar moeten wachten is wel erg lang voor mij. Maar nu ik hem heb, ben ik er wel erg blij mee.

1 like